OLIY TAʼLIM JARAYONIDA FLIPPED CLASSROOM TEXNIKASIDAN FOYDALANISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
Jumaniyozova Muhayyo Tojiyevna, pedagogika fanlari nomzodi “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi dotsenti, O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti dotsenti
Ключевые слова:
Flipped classroom («teskari sinf»), kreativlik, texnologiyalar, podkast, vodkast, taʼlim shakllarining integratsiyasi, aralash taʼlim, taʼlim jarayoni va taʼlim mazmuni, o‘quv materialini tanlash shartlari, B.Blum taksonomiyasiАннотация
Mazkur maqolada jahon taʼlim tizimida keng qo‘llanayotgan Flipped classroom («teskari sinf») texnikasidan oliy taʼlim tizimi o‘quv jarayonida foydalanishning o‘ziga xos xususiyatlari, bu jarayonda o‘qituvchiga qo‘yiladigan talablar, Flipped classroom («teskari sinf») texnikasini qo‘llash uchun zarur bo‘ladigan texnik va dasturiy taʼminotni tanlash, amaliyotda qo‘llashning afzalliklari va kamchiliklari, raqamli taʼlim, raqamli innovatsiyalar sharoitida taʼlim oluvchilar potensialini ro‘yobga chiqarish uchun IT ko‘nikmalarni rivojlantirishga yordam beradigan usullar haqida so‘z yuritiladi.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 27 fevraldagi «Pedagogik taʼlim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4623-son qarori. https://lex.uz/docs/4749364
Варюхина, А. В. Практическое применение и эффективность использования технологии Flipped classroom в общеобразовательных школах / // Молодой ученый. — 2021. — № 32 (374). — С. 75-77. — URL: https://moluch.ru/archive/374/83548/ (дата обращения: 27.03.2023)
Гальскова Н.Д. Современная методика обучения иностранным языкам: Пособие для учителя.— 2-е изд., М.: АРКТИ, 2003.— 192 с.
Biggs J., Tang C. Teaching for quality learning at university: What the student does. Open University Press, New York, 2011. 389 p.
Tucker B. The Flipped Classroom. Education Next, 2012, retrieved from: http:// educationnext.org/the-flipped-classroom/ (accessed September 17, 2018). 129
Lage M., Platt G. & Treglia M. Inverting the Classroom: A Gateway to Creating an Inclusive Learning Environment, The Journal of Economic Education, 31(1), 2000, 30 p.
Bergmann J., Overmyer J., & Wilie B. The Flipped Class: Myths vs. Reality – THE DAILY RIFF–Be Smarter. About Education. Thedailyriff.com, 2015, retrieved from: http://www.thedailyriff. com/articles/the-flipped-class-conversation-689.php (accessed September 23, 2018).
Зверева Е.В. Модель перевернутого урока (Flipped Classroom) как одна из техник обучения иностранному языку // Инновационность и мультикомпетентность в преподавании и изучении иностранных языков. М., 2015. С. 446–456.
Bergmann, J. Flip your classroom : reach every student in every class every day / J. Bergmann, A. Sams. – USA : ISTE and ASCD, 2012. – 124 p.
Mamarajabov M.E .Raqamlashtirilgan taʼlim sharoitida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy pedagogik tayyorgarligini takomillashtirish” mavzusidgi 13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik taʼlimotlar tarixi ixtisosligi bo‘yicha pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiyasi. -YE.:2022.-309 bet.
Мурзагалиева А.Е., Утегенова Б.М. Сборник заданий и упражнений. Учебные цели согласно таксономии Блума – Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» Центр педагогического мастерства, 2015. – 54 с. https://kst.nis.edu.kz/wp-content/uploads/2018/02/ Uchebnye-tseli-soglasno-taksonomii-Bluma.-Sbornik-zadanij-i-uprazhnenij.pdf