ИНТЕРФАОЛ ТАЪЛИМ УСУЛЛАРИНИ САМАРАЛИ АМАЛГА ОШИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ
Умаров Бахриддин Мингбаевич ТДПУ,»Амалий асихология» кафедраси профессори, психология фанлари доктори, профессор
Abstract
Мазкур мақола таълим тизимидаги интерфаол педагогик технологиларнинг педагогик-психологик масалаларига бағишланган. Шунингдек, мақолада таълим олувчилар фаолиятини фаоллаштириш методлари, уларнинг мустақил фикрлаши, ўзлаштириш даражасини ошириш бўйича психологик мулоҳазалар баён этилади.
References
Азизхўжаева Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Т.,2003.
Беспалко В.П. Педагогика и прогрессивные технология обучения. - М., 1995.
Йўлдошев Ж.Ғ. Янги педагогик технологиялар йўналишлари, муаммолари, ечимлари. //Халқ таълими. 1999, № 4.
Каримова В.М., Суннатова Р.И., Тожибоева Р.Н. Мустақил фикрлаш: (Академик лицейлар ва касб-ҳунар коллежлари ўқувчилари учун ўқув қўлланма) – Т.: Шарқ, 2000. – 112 б.
Сайидаҳмедов Н. Янги педагогик технологияларни амалиётга қўллаш. Тошкет - 2000.