SHAXMAT O’RGATISH JARAYONIDA BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING TARTIBGA SOLUVCHI HARAKATLARINI SHAKLLANTIRISHNING BOSQICHLARI
Kamilova Aida Baxtiyarovna Qori Niyozi nomidagi O’zPFITI mustaqil tadqiqotchisi
Ключевые слова:
Maktab, shaxmat, pedagogik jihatlar, tartibga solish harakatlari, shakllantirish, sinf, ta’lim, o’quv jarayoni.Аннотация
Maqolada shaxmat o’rgatish jarayonida boshlang’ich sinf o’quvchilarining tartibga soluvchi harakatlarini shakllantirishning bosqichlari ochib berilgan. Maqolada shaxmat masalalarini echish jarayonida boshlang’ich sinf o’quvchilarining tartibga soluvchi harakatlarini shakllantirish masmuni va vositalari keltirilgan.
Библиографические ссылки
Романова Н. Н. Формирование регулятивных универсальных учебных действий в 1 классе // Муниципальное образование: инновации и эксперимент. 2013. №6. URL: https:// cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-regulyativnyh-universalnyh-uchebnyh-deystviy-v-1- klasse (дата обращения: 19.12.2023).
А.А. Плигин Процедурные знания и познавательные стратегии школьников Целенаправленное развитие познавательных стратегий школьников (ЦРПС): из опыта работы экспериментальной площадки. – Владимир: Транзит-ИКС, 2011.– 9-26 с.
Смирнова В. А. Теоретические основы формирования познавательных универсальных учебных действий у школьников // Ярославский педагогический вестник. 2015. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/teoreticheskie-osnovy-formirovaniya- poznavatelnyh-universalnyh-uchebnyh-deystviy-u-shkolnikov
Maxmudov A.X., Yakubov J.N., Kamilova A.B. Shaxmatы – kak innovatsionnыy podxod k tvorcheskomu razvitiyu detey nachalьnogo obrazovaniya. “Boshlang‘ich ta’limda integratsiyaviy – innovatsion yondoshuvlar” mavzusida Respublika miqyosida konferentsiya, Nizomiy nomidagi TDPU, 2019 yil 6-may.