BOLA VA OTA-ONA MUNOSABATLARINING TA’LIM MOTIVATSIYASIGA TA’SIRI

Tkachuk Aleksandr Alekseyevich, Pak Viktoriya Vissarionovna, Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, psixologiya kafedrasi o‘qituvchilari

Авторы

  • Tkachuk Aleksandr Alekseyevich, Pak Viktoriya Vissarionovna TerDU

Ключевые слова:

ta’lim motivatsiyasi, shaxsiyat, maktab o’quvchisi, ota-ona va bola munosabatlari, birinchi sinf o’quvchilari, hamkorlik, simbioz, qabul qilish-rad etish.

Аннотация

Ta’lim motivatsiyasi talaba shaxsini rivojlantirishning asosiy jihati bo’lib, uning o’quv jarayonidagi xatti-harakati va faoliyatini belgilaydi. Ushbu maqolada ota-ona va bola munosabatlarining birinchi sinf o’quvchilarida o’quv motivatsiyasi darajasiga ta’siri ko’rib chiqiladi. Tadqiqot natijalari shuni ko’rsatadiki, ota-onalar tomonidan hamkorlik, simbioz va qabul qilish-rad etish boshlang’ich maktab yoshidagi bolalarda o’rganish motivatsiyasini shakllantirishga sezilarli ta’sir ko’rsatadi.

Библиографические ссылки

Бабаева Е.С. Особенности мотивации учебной деятельности учащихся (теоретический аспект)/ Е.С.Бабаева // Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Психология и педагогика.−2008. −№ 7.−С.74-76.

Вилюнас В.К. Психологические механизмы мотивации человека/В.К.Вилюнас. −М.:Изд-во МГУ, 1990.−314 с.

Гижицкий В.В. Внутренние и внешние мотивы учебной деятельности как факторы академической успешности старшеклассников/ В.В.Гижицкий − Москва: ВЛАДОС, 2016. −312 с.

Загрузки

Опубликован

2024-11-10