BEZU TEOREMASI MAVZUSINI MUAMMOLI TA’LIM METODLARIDAN FOYDALANIB O‘QITISH
Mamatoxunova Yulduzxon Abduraimjon qizi Buxoro davlat pedagogika instituti doktoranti
Ключевые слова:
case-study, ko‘phad, qoldiq, ildiz, Bezu teoremasi.Аннотация
Oliy ta’lim muassasalarida matematika fanini o‘qitish dolzarb masalalardan biri bo‘lib, ko‘plab izlanuvchilar o‘z tadqiqotlarida matematika fanini o‘qitishda turlicha metodlar bilan yondashishgan. Jumladan, Algebra va sonlar nazariyasi fanida ko‘phadlar, uning ildizlarini topish muhim ahamiyat kasb etadi.
Ushbu maqolada ko‘phadlarning ildizlarini topishda qo‘llaniladigan Bezu teoremasi mavzusini muammoli ta’lim metodlaridan foydalanib o‘tish metodikasi keltirilgan.
Библиографические ссылки
Rahimov O.D., Turg‘unov O. M. Mustafoyev Q.O., Ro‘ziyev H.J. Zamonaviy ta’lim texnologiyalari/ Toshkent 2013
S. Xoliqov, Birinchi tartibli oddiy differensial tenglamalarni innovatsion texnologiyalar asosida o‘qitish. Pedagogik mahorat (ilmiy nazariy metodologik jurnal) 4-son 2020yil
Козина И. “Case-stude” некоторые методические проблемы -Рубеж, 1997-С. 177-189
Mamatoxunova Y. A. Laplas teoremasini muammoli ta’lim metodlaridan foydalanib o‘qitish. Ped mahorat 4-son 2023 Abduqodirov A.A., Astonova F.A., “Case-study uslubi, nazariyasi, amaliyot va tajriba. “Tafakkur qanoti” 2012, 134-b
Ayupov SH.A., Omirov B.A., Xudoyberdiyev A.X., Haydarov F.H., Algebra va sonlar nazariyasi. Toshkent “Tafakkur bo‘stoni” 2019
G. Jo‘rayev, A. Sadullayev, G. Xudoyberganov, X Mansurov, A. Vorisov. Oliy matematika asoslari. Toshkent-1995
Жўраева Н.О. Организация самостоятельного обучения по предмете «информационно-коммуникационные технологии. International Conference onNew Scientific Methodologies (online-conferences). -327-331
С.Ходжиев, Н.О.Жўраева. Применение алгоритмического метода при решении неравенств. Образование и наука в XXI веке». Выпуск №25 (том 4) (апрель, 2022). стр -1088-1099
С.Ходжиев, Н.О.Жўраева. Некоторые указания и решением текстовые задачи связанные с работой. Pedagogik akmeologiya (maxsus son), 2022. -114-122