THE ROLE OF AESTHETIC EDUCATION IN THE PROCESS OF THEMATIC DRAWING IN FINE ARTS LESSONS IN SECONDARY SCHOOL
Kadirova Nozima Arifovna Bukhara State University
Keywords:
fantasy, craft, plot, horizon line, point of view, illustrative pictureAbstract
This article reflects on human relationships such as better understanding of existence and deeper understanding of human inner world by providing aesthetic education in the process of theme-based painting in high school fine arts classes.
References
Умумий урта таълим мактабларида тасвирий санъат таълими концепцияси. – Тошкент, 1995 йил. 98-101 бет. 2.Тасвирий санъат. Умумий урта таълимнинг давлат таълим стандартлари ва ўқув дастури – Тошкент: Шарк, 1999 йил. 57-58 бет.
Бакушинский А.В. Художественное творчество и воспитание. Исследования и статьи. – Москва: Сов. художник, 1981 йил. 15-18 бет.
Бойметов Б., Толипов Н. Мактабда тасвирий санъат тугараги. Тошкент, 1995 йил. 100-101 бет.
Булатов С. Ўзбек халк амалий безак санъати. Тошкент: Мехнат, 1994 йил. 23-24 бет.
Каменский А. Великая дидактика. Избр.пед.соч. Москва. 1995 йил. 66-68 бет.
Орипов Б. Тасвирий санъат ва уни укитиш методикаси. Тошкент. Илм – Зиё. 2005 йил. 43-44 бет.
Ҳасанов Р. Мавзу асосида расм чизиш жараёнида эстетик тарбия. Тошкент.1980 йил. 13-15 бет.