DASTURLASH TILI ASOSIDA FUNKSIYA HOSILASINI O’QITISH METODIKASI
Musurmonova Shahlo G’ulomovna, Toshkent axborot texnologiyalar universiteti Qarshi filiali “Dasturiy injiniring” kafedrasi o’qituvchisi
Abstract
Ushbu maqolada dasturchi-muhandis yo’nalishi talabalariga funksiya hosilasini o’qitishning dasturlash tili bilan ishlash ko’nikma va malakalarini shakllantirish, shuningdek “Nilufar guli” ta’lim metodi negizida yaratilgan imkoniyatlaridan foydalanishning ba’zi bir jihatlari haqida fikr yuritilgan. Ta’limning mobellashuvi, axborotlashuvi va integratsiyalashuvi sharoitida funksiya hosilasini o’qitishning samaradorligini oshirish uchun mutaxassis fanlarning aloqadorligini ta’minlash asosida yoritilgan.
References
Xolmatov T.X., Toylaqov N.I. Amaliy matematika, dasturlash va kompyuterning dasturiy ta’minoti. O‘quv qo’llanma. – Toshkent. 2000
Ostonov Q. «Matematika va informatika o’qitish uslubiyati» predmeti bo’yicha o’quv–uslubiy majmua (bakalavriat bosqichi o’quvchilari uchun), Samarqand.:SamDU.2011,338 b.
Данко П.С., Попов A.Г., Кожевникова Т.Я. Всшая математика в упражнениях и задачах. Седмое издание. - М.: Всшая; школа, 2015
Azlarov T. A., Mansurov X. Matematik analiz. 1 va 2 qismlar-T., «O’qituvchi», 1986, 1989.
Тураев С.Ж. Повышение качества профессиональной деятельности студентов с привлечением к научному проекту. XII Международной научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании», 21-22