ГРАФИК ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИГА ИНТЕГРАТИВ ЁНДАШУВ АСОСИДА РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИ ЖОРИЙ ЭТИШ САМАРАДОРЛИГИ
Насритдинова Умида Ахмаджоновна, Тошкент ирригация ва қишлоқ хўжалигини механизациялаш муҳандислари институти, п.ф.ф.д. (PhD)
Abstract
Мақолада бугунги кунда оммалашиб бораётган рақамли технологиялар таркибига кирувчи VR ва AR тушунчалари, уларнинг мазмуни, турлари мақсад ва вазифалари келтирилган. Педагогик фаолият ва рақамли технологияларнинг ўзаро интеграциясининг ижобий томонлари очиб берилган ҳамда айнан график таълим соҳасида ушбу технологиялардан фоййдаланиш натижасида эришиш мумкин бўлган натижалар бўйича тавсиялар берилган.
References
Насритдинова У.А. Компьютер графикаси фанини ўқитиш методикасининг замонавий муаммолари ва ечимлари. Монография.– Т.: Наврўз нашриёти, 2015.– Б 172.
Насритдинова У.А. Ўқитишнинг замонавий усули // Касб-ҳунар таълими. – Тошкент, 2012. №6. – Б. 26-27. (13.00.00; №6)
Насритдинова У.А. Использование оптимальних способов математического статистического анализа при оценке результатов педагогического эксперимента // Преподаватель ХХI век. – Москва, 2017. №1. – С. 222-227. (13.00.00; №13)
Насритдинова У.А. Ўқувчи ва талабалар қобилиятини аниқлашда автоматлаштирилган “Анкета” дастуридан фойдаланиш // Узлуксиз таълим. – Тошкент, 2013. №4. – Б. 64-67. (13.00.00; №9)
Насритдинова У.А. Лойиҳалаш жараёнида чизмаларга оид давлат стандартларини автоматлаштириш бўйича методик тавсиялар // ЎзМУ хабарлари. – Тошкент, 2013. №6. – Б. 78-81. (13.00.00; №15)
R. Manseur Virtual reality in science and engineering education.State University of New York at Oswego. American Journal of Multidisciplinary. 2018. №6. рр 125-135
S.T. Kumlu, E.OmrahThe effect of the usage of virtual reality in tourism education on learning motivation. Advance Science Journal. 2021. №1. рр 235-265