МУАММОЛИ ЁНДАШУВ” ТУШУНЧАСИНИ АНИҚЛАШТИРИШГА ДОИР ТУРЛИЧА ЁНДАШУВЛАР

Джураева Дилноза Шакиржоновна, Термиз давлат университети, алгебра ва геометрия кафедраси ўқитувчиси

Authors

  • Djurayeva Dilnoza

Abstract

Кейинги йилларда олиб борилган тадқиқотларда “Муаммоли ёндашув” мустаҳкам ўрин эгаллаб бормоқда. Чунки, асосий эътибор ўқувчиларда ўқув фаолиятининг асоси бўлган “ўқув кўникмалари”ни шакллантиришга йўналтирилмоқда. Масалалар ечиш жараёни ўқув фаолиятининг муҳим кўринишларидан бўлиб, ўқувчилар айнан шу жараёнда назарий материални амалиётда қўллаш кўникмаларини чуқур эгаллашади, ижодий фаолиятлари шаклланади ва ижодий қобилиятлари ривожланади.

References

https://www.studmed.ru › ball-ga-teoriya-uchebnyh-zadach-psihologo-ped... Балл Г.А. Теория учебных задач: Психолого-педагогический аспект. разное. pdf; 836.2 КБ; добавлен 12.04.2011. М.: Педагогика, –184 с.

Фридман Л.М. Психопедагогика общего образования. –М.: ИПП, 1997. – 286 б.

Содиқов У.Ж. Математикани ўқитишда масалавий ёндашув орқали ўқувчилар ижодий қобилиятларини ривожлантириш методикаси.: Педогогика фанлари бўйича фалсафа доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган дис.Автореф. –Т., 2020. –18 б.

Ибрагимов Р. Бошланғич синф таълим олувчилари билиш фаолиятини шакллантиришнинг дидактик асослари: Дис. ...пед. фан. док. …–Т., 2005. –249 б.

Абдуллаева Б.С., Джураева Д.Ш., Джуракулова А.Х. Математика ўқитиш методикаси. Ўқув қўлланма. Тошкент:“Турон-иқбол”, 2020. – 220 б.

Эльконин. Д.Б. Избранные психологические труды / Д.Б.Эльконин. М.: Педагогика, 1999.- 560 с

Давыдов В. В. Методология и методика психолого-педагогического исследования: учеб. пособие для вузов/ В.В.Давыдов, П.И.Образцов, А.И.Уман.-М.: Логос, 2006.-128 с.

Бухарова Г.Д. Основные понятия теории решения задач и теории обучения решению задач// Образование и наук.-2011.-№3 (82).-С.44-58.

Djurakulova A. X. Development of creative abilities of younger students in mathematics lessons //Научные горизонты. – 2019. – №. 2. – С. 42-46.

Published

2022-04-22