ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАСИЛАРИДА МАЪНАВИЙ-МАЪРИФИЙ ИШЛАРНИ БОШҚАРИШДА АХБОРОТ МОНИТОРИНГ ТИЗИМИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ИМКОНИЯТЛАРИ
Пулатов Джавдат Абдужабборович, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети, “Педагогика ва психология” кафедраси в/б доценти, педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD)
Аннотация
Мазкур мақолада олий таълим муассасасиларида маънавий-маърифий ишларни
бошқаришда ахборот мониторинг тизимини такомиллаштириш имкониятлари
илмий назарий жиҳатдан ёритиб берилган. Шунингдек мақолада, олий таълим
муассасаларида амал қилинаётган модернизциялаштирилган маънавий-маърифий
дастурларининг самарадорлиги, глобаллашув даврида педагогик, ахборот коммуникатив
технологияларнинг, айниқса, Интернет глобал тармоғининг кириб келиши талабаларни
ижтимоийлаштириш омили сифатида маънавий-ахлоқий компетентликни
ривожлантириш технологиясини ривожлантириш, уларнинг ижтимоий фаоллиги ва
ташаббускорлигини қўллаб-қувватлаш муҳимлиги алоҳида эътироф этиб ўтилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида»ги Қонуни" // Халқ сўзи газетаси, 2020 йил 24-сентябр
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони// “Халқ сўзи” газетаси, 2017 йил 8 февраль.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 08.10.2019 й. “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида” ПФ-5847 Фармони. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси 2019 йил 9 октябрь. www.lex.uz.
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 31.12.2019 й. “Узлуксиз маънавий тарбия концепциясини тасдиқлаш ва уни амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги №1059-сонли Қарори. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси. (www.lex.uz)
Азимова Н.Э. Бўлажак касб таълими ўқитувчисини маънавий-ахлоқий тарбиялаш технологияси. Монография. – Т.: 2009. – 156 б.
Бегматов А. Глобаллашув, миллий маънавият ва ахборот тизимлари. Ўзбекистон Республикаси Президенти ҳузуридаги Давлат ва жамият қурилиши академияси жорий архиви, 2006.
Жамолдинова О., Нарбаева Т. Ёшлар маънавиятини юксалтиришда ижтимоий лойиҳаларнинг аҳамияти. Ёшлар маънавияти ва соғлом турмуш тарзи. Илмий мақолалар тўплами. – Тошкент: Зиё, 2012. - Б.107-109.
Жўраев Н. Маънавият – инсон қалбининг сарчашмаси. - Тошкент: Маънавият, 2015. – 30 б.
Курбанов А.С., Мониторинг концепции инновационного развития образовательного процесса / А.С. Курбанов, А.Ф. Костенко // Инновации в Образовании. - 2007. - №10. - С. 121-129.
Кулакова Н.И. Мониторинг как средство повышения качества I образования в современной школе : диссертация ... кандидата педагогических Наук : 13.00.01 /Кулакова Наталия Ивановна; [Место защиты: Юж.-Ур. гос. рга-т].- Челябинск, 2008.- 188 с.
Краткий словарь иностранних слов. (Под редакцией И.В.Лёхина и проф. Ф.Н.Петрова. 5-переработанное и дополненное издание. Государственное издательство иностранних и национальних словарей. –М.: 1950г. -456с. стр.174
Кулемин Н.А., Квалиметрический мониторинг управления качеством образования: концепция, технология, модель.Ижевск. 2000.
Баранова В.В. Мониторинг. Управление качеством образования Стандарты и качество. - 2002. - № 9. качества образовательного процесса Образование в современной школе. - 2008. - №1. - С.3-8.