ИНГЛИЗ ТИЛИНИ ЧЕТ ТИЛ СИФАТИДА ЎҚИТИШДА КИТОБХОНЛАР КЛУ- БИНИ ТАШКИЛЛАШТИРИШНИНГ ИЖОБИЙ НАТИЖАЛАРИ

Мадаминова Гулзира Гуламкадировна Андижон давлат чет тиллар институти, PhD

Авторы

  • Мадаминова Гулзира Гуламкадировна TerDU

Ключевые слова:

кутубхонлар клуби, ўқишни тушуниш, мотивaция, ҳамкорлик, гуруҳ мухока- маси, педагогик ёндашув

Аннотация

Ушбу мақолада инглиз тилини чет тил сифатида ўқитишда китобхонлар клу- бларини киритишнинг ижобий натижалари ҳақида сўз боради. Кутубхонлар клубининг тил ўзлаштириш, мотиивaция, маданий тушунишга таъсир доирасини аниқлаш орқали ушбу ин- новatsiон педагогик ёндашувнинг афзалликлари ёритиб берилади.

Библиографические ссылки

Byram, M. (1997). Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Multilingual Matters.

Boardman, A. G., Vaughn, S., Buckley, P., Reutebuch, C., Roberts, G., & Klingner, J. (2016). Collaborative strategic reading for students with learning disabilities in upper elementary classrooms. Exceptional Children, 82(4), 409-427.

Johnson, D.W., & Johnson, R. (1999).The three Cs of classroom and school management. In H. Freiberg (Ed.), Beyond behaviorism: Changing the classroom management paradigm. Boston: Allyn & Bacon.

McMahon, S. I., and Raphael, T. E., with V. J. Goatley and L. S. Pardo (1997). The Book Club connection: Literacy learning and classroom talk. New York: Teachers College Press.

Smith, J. (2019). Enhancing EFL Vocabulary Acquisition Through Collaborative Readers’ Clubs. Journal of Language Education, 45(2), 120-135.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: The development of higher psychological processes. Harvard University Press.

Wenger, E. (1998). Communities of practice: Learning, meaning, and identity. Cambridge University Press.

Загрузки

Опубликован

2024-05-11