O‘QUVCHI-YOSHLARNI IJTIMOIY-MADANIY KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISH TA’LIM TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH

Norbo‘taev Farxod Maxsiddin o‘g‘li Samarqand davlat tibbiyot universiteti Pedagogika va psixologiya kafedrasi mustaqil izlanuvchisi

Авторы

  • Norbo‘taev Farxod Maxsiddin o‘g‘li TerDU

Ключевые слова:

vitagen ta’lim texnologiyalar, yuksak ma’naviyat, ijtimoiy mas’uliyat, ma’naviy tarbiya, konsepsiyasi, global tendensiya, trening, o‘quv faoliyatini rag‘batlantirish, iqtidor muvaffaqiyat holatini yaratish, o‘z-o‘zini anglash, o‘z-o‘zini baholash.

Аннотация

Ushbu maqolada o‘quvchi-yoshlarni ijtimoiy-madaniy kompetensiyalarini rivojlantirishda vitagen ta’lim texnologiyalardan foydalanish yuksak ma’naviyatli, ta’lim-tarbiya jarayonni tashkil etishda o‘qituvchi faoliyatida qo‘llaniladigan pedagogik texnologiyalaridan foydalanish masalalari yoritib berilgan.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг Узлуксиз маънавий тарбия КОНЦЕПЦИЯСИ, 2019 йил 31 декабрдаги 1059-сон қарори.

Мухсиева А.Ш. Умумий ўрта таълим мактаблари ўқувчиларида ижтимоий компетенцияларни ривожлантириш: Монография. –Т.: “ILM ZIYO ZAKOVAT”, 2022. – 129 б.

Калинина Н.В. Развитие социальной компетентности студентов в образовательной среде. - Ульяновск: УИПК ПРО, 2004. - 228 б.

Коблянская Е.В. Психологические аспекты социальной компетентности. - СПб.: СПбГУ, 2005. – 210 б.

Кривенко В. А. Содержание и технология витагенного обучения учащихся //Наука и школа. – 2009. – №. 3. – С. 8-12

Загрузки

Опубликован

2024-05-23