BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHISI FAOLIYATIDA O‘Z-O‘ZINI IJODIY RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Shodmonova Abera Shodievna Toshkent shahar UNIVERSITIY OF SCIENCE AND TECHNOLOGIES Pedagogika kafedrasi katta o’qituvchisi

Авторы

  • Shodmonova Abera Shodievna TerDU

Ключевые слова:

ijodiy tafakkur, tafakkur, ijodkorlik, shaxs, yosh, ontogenetik qarama-qarshiliklar, jarayon, o’quv faoliyati, boshlang’ich maktab yoshi, o’smirlik.

Аннотация

Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchisi faoliyatida o‘z-o‘zini ijodiy rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari xesusida fikr boradi. O’z-o’zini ijodiy rivojlantirish - bu pedagogik va psixologik xususiyatlarni diqqat bilan uyg’unlashtirishni talab qiladigan dinamik jarayon. Boshlang‘ich ta’lim jarayonida o’qituvchilar o’quvchilarga o’z-o’zini ijodiy rivojlanish jarayonida faol ishtirok etadigan, pirovardida shaxsiy va akademik muvaffaqiyatga olib keladigan uluksiz o’zini o’zi boshqaradigan o’quvchilar bo’lish imkoniyatini berishi lozim.

Библиографические ссылки

Kosov B.B. Ijodiy fikrlash, idrok va shaxsiyat. - M.: “Amaliy psixologiya instituti” nashriyoti; Voronej: NPO Modek, 1997. - 83 p. 2. Blonskiy P.P. Kichik maktab o’quvchilari psixologiyasi. - M.; Voronej: NPO Modek, 1997. - 435 p.

Bruner J. Kognitiv faoliyatning rivojlanishini o’rganish. - M.: Nauka, 1971. - 260 b.

Elkonin D.B., Dragunova T.V. Kichik maktab o’quvchilarining yoshi va individual xususiyatlari. - M .: Moskva davlat universiteti nashriyoti, 1970. - 180 p.

Musiychuk M.V. Ijodiy qobiliyatlarni rivojlantirishning affektiv-kognitiv modeli: Rossiya Psixologiya Jamiyatining yillik kongressining «Psixologiya va amaliyot» ma’ruzalarining tezislari. - T. 4. - Masala. 2. - Yaroslavl, 1998. - 131-132-betlar.

Загрузки

Опубликован

2024-06-02