BOSHLANGʻICH TA’LIM SIFAT MEZONLARI
abborova Onaxon Mannapovna, pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) Boshlang ‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi, To‘rayeva Gulhayo Temirqul qizi Chirchiq davlat pedagogika universiteti Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 2-bosqich talabasi
Ключевые слова:
boshlang‘ich, ta’lim, sifat, mezon, ko‘rsatkich, yondashuv, metodika, asos, tahlil, o‘rganish, belgilash, maqsad, vazifa, ko‘nikma, malaka.Аннотация
mamlakatimizda boshlang‘ich ta’limni rivojlantirish bo‘yicha strategik vazifalar belgilangan. Bunda asosiy e’tibor boshlang‘ich ta’limda sifat ko‘rsatkichlariga erishish va shu asosda boshlang‘ich ta’limning samaradorligini tarkib toptirishga qaratilgan. Mazkur masalalar boshlang‘ich ta’limning sifat mezonlarini nazariy va metodik jihatdan ishlab chiqishni taqozo etadi. Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’limning sifat mezonlari asoslari, uning ko‘rsatkichlari (indikatorlari) va amaliy samaradorligi masalalari tahlil qilinib, metodik tavsiyalar taqdim etilgan.
Библиографические ссылки
“O‘zbekiston-2030” strategiyasi. // www.ziyonet.uz
Hasanboyev J. va boshq. Pedagogika fanidan izohli lug‘at. – Toshkent, 2009
O‘zbekiston Respublikasi “Pedagogik maqomi to‘g‘risida”gi Qonuni. // www.ziyonet.uz
Jabborova O. Boshlang‘ich ta’limda innovatsion texnologiyalar. – Toshkent, 2023
Mardonov Sh. Pedagogika fanidan o‘qitishning elektron-modulli didaktik ta’minotini ishlab chiqish texnologiyasi. – Toshkent, 2021