O‘YIN NOMLARINING LINGVOMADYUNYOLOGIK XUSUSIYATLARI

Xusanova Gulasal Shuhratjon qizi, Farg‘ona davlat universiteti o‘qituvchisi

Авторы

  • Xusanova Gulasal Shuhratjon qizi TerDU

Ключевые слова:

Ibtidoiy odamlar, ov mashqlari, lingvokulturologiya, ijtimoiy resurs, kognitiv lingvistika, harakatli o’yinlar, motivatsiya, lingvistik dunyo.

Аннотация

Ushbu maqola bolalar o’yinlari va ularning bolalar hayotidagi o’rni, til va madaniy xususiyatlari haqida bo’lib, qadimgi davrlarda o’yinlar qanchalik muhim bo’lganligi haqida bir necha bor muhokama qilinadi. Shu bilan birga, o‘yinlarning bolalar kelajagidagi ahamiyati ham aytib o‘tildi.

Библиографические ссылки

Alshawi H. Memory and context for language interpretation. - Cambridge, 1987. - 188 p

Anderson J. R. Language, memory, and thought. - New York, 1976. - 291 p.

Bell R.T. Translation and Translating Theory and Practice. - London, New York. Longman, 1991. -298 p

Djurayeva R, Tojiboyeva H.M, Nazirova G.M “Maktabgacha ta’lim yoshdagi bolalarga ta’lim- tarbiya berishning zamonaviy tendensiyalari” Toshkent 2O15 yil.

Oxunjon Safarov. O’zbek xalq bolalar o’yinlari. Art Flex 2O13. 176

Matmusayeva M.A “Bolalar o`yin nomlarining lingvomadaniy va kognitiv tahlili” Farg`ona 2023

Загрузки

Опубликован

2024-07-20