ЎЙИНЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШДА ИНТЕРФАОЛ ДАРСЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ
Назирова Дилафруз Алишеровна Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети Педагогика ва психология кафедраси ўқитувчиси
Abstract
Мазкур мақолада ўйин технологияларидан фойдаланган интерфаол дарсларнинг ўзига хос хусусиятлари илмий назарий жиҳатдан ёритиб берилган. Шунингдек , мақолада интерфаол технологиялардан фойдаланиш, таълимда болалар мотивацияси ва индивидуаллашувини ошириш, уларнинг ижодий қобилиятларини, нутқ фаоллигини ривожлантириш, жамоада ишлашда ахлоқий меъёр ва қоидаларни қабул қилиш қобилиятини шакллантиришда муҳим педагик аҳамият касб этиши масалаларига тўхталиб ўтилган.
References
Артемьева О. А., Макеева М. Н. Система учебно-ролевых игр профессиональной направленности. — Тамбов: Тамб. гос. техн. ун-т, 2007. — 208 с.
Васильева Т. В. Игровые и творческие задания как способ формирования профессиональных компетенций [Электронный ресурс] // Бесплатная интернет-библиотека. — Режим доступа: http://pdf.knigix.ru/21filologiya/183946-1-igri-tvorcheskie-zadaniya-kak-sposob-formirovaniya-professionalnih-kompetenciylektor-prepodavatel-kafed.php.
Войтов А. Г. История и философия науки: учеб. пособие для аспирантов. — М.: Дашков и К, 2004. — 692 с.
Дзюба Е. В., Массалова А. Э. Психолого-педагогические, социокультурные и методические основы преподавания русского языка как неродного / иностранного // Филологический класс. — 2017. — № 49. — С. 41-47.
Ермолаева М. Г. Игра в образовательном процессе: метод. пособие. — 2-е изд., доп. — СПб.: АП- ПО, 2005. — 112 с.
Кашлев С. С. Интерактивные методы обучения. — М.: ТетраСистемс, 2013. — 224 с.