INKLUZIV TA’LIM SHAROITIDA FANLARNI O’QITISH JARAYONIGA TATBIQ ETILGAN ZAMONAVIY YONDASHUVLAR SAMARADORLIGI
Raxmanova Dilfuza Uchqunovna, Chirchiq davlat pedagogika instituti, pedagogika fakulteti, pedagogika-psixologiya mutaxassisligi 2-kurs magistranti Mirzayeva Sayyora Rustamovna, Chirchiq davlat pedagogika instituti pedagogika fakulteti o’qituvchisi psixologiya fanlari bo’yicha falsafa doktori,dotsent
Аннотация
Ushbu maqolada ta’limda alohida ehtiyojli bolalar, uning jamiyat hayotida tutgan o‘rni, xorij mamlakatlari tajribasi, statistik ma’lumotlar tahlili, ta’lim tizimida o‘qitishdagi imkoniyati hamda amalga oshirish mexanizmi yuzasidan fikr yuritilgan.
Библиографические ссылки
Chassiakos YLR, Radesky J, Christakis D, Moreno MA, Cross C
(2016) Дети и подростки и цифровые медиа. Педиатрия.
Ленхарт А., Дагган М., Перрин А., Степлер Р., Рейни Х. и др. (2015)
Обзор подростков, социальных сетей и технологий, 2015. Вашингтон,
округ Колумбия: Pew Internet & American Life Project.
Gökçearslan Ş, Seferoğlu SS (2016) Использование Интернета
учащимися средних школ: рискованное поведение и возможности.
Образовательный журнал Кастамону 24: 383-404.
Ливингстон С., Кирвил Л., Понте С., Стаксруд Э. (2014) По их
собственным словам: что беспокоит детей в Интернете? Европейское
Сообщество 29: 271-288.
Фелт Л.Дж., Робб М.Б. (2016) Технологическая зависимость:
беспокойство, споры и поиск баланса. Сан-Франциско, Калифорния:
Common Sense Media.
Park S, Hong KEM, Park EJ, Ha KS, Yoo HJ (2013) Связь между
проблемным использованием Интернета и депрессией, суицидальными
мыслями и симптомами биполярного расстройства у корейских
подростков. Aust NZJ Psychiatry 47: 153-159.
Staksrud E, Ólafsson K, Livingstone S (2013) Увеличивает ли
использование сайтов социальных сетей риск причинения вреда детям?