МЕҲНАТ ТАЪЛИМИ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ ФАНЛАРАРО ФАОЛИЯТИ
Равшан Ашуралиевич Абдухаиров, Беларус-Ўзбекистон қўшма тармоқлараро амалий - техник квалификациялар институти факультети декани, педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори
Аннотация
Мақола меҳнат таълими ва бошқа ўқув фанлари ўртасидаги муносабатларнинг хусусиятларини очиб беради, меҳнат таълимида назария ва амалиётни бирлаштириш воситаси сифатида комплекс ёндашувдан фойдаланиш самарадорлигини асослайди ва талабаларнинг онгли билимлари ва амалий кўникмаларини шакллантириш.
Библиографические ссылки
Абдухаиров Р.А. Непрерывность развития профессиональной культуры педагога на основе самоанализа и самоопределения // Узлуксиз таълим. – Тошкент, 2015. №6, –Б.118–122.
Бенин В.Л. Педагогическая культура: ее содержание и специфика / Башк. пед. институт. – Уфа, 1994. – 190 с.
Джураев Р.Х. Ведущие тенденции образования в XXI веке //Узлуксиз таълим.-Тошкент, 2008 –№ 6 – с.35-41
Сафин Р.С. и другие. Многомерная кластеризация научнообразовательного пространства технического вуза - Казань: КГАСУ, 2015 - 295 с.