МАСОФАВИЙ ТАЪЛИМДА ДАСТУРЛАШТИРИЛГАН МОДУЛ УСУЛЛАРИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.94.96.042 Таджиева Феруза Мухтаровна Беллорус-Ўзбекистон қўшма тармоклараро амалий техник квалификациялар институти «Техника фанлари» кафедраси п.ф.н, катта ўкитувчичи
Аннотация
Мақолада масофадан ўқитишда интерфаолликни рўёбга чиқариш масаласи масофадан ўқитишнинг асосий дидактик муаммоларидан бири эканлиги изоҳланиб, ушбу муаммони ҳал қилишнинг бир йўли устида мулоҳаза юритилган ва амалий тавсиялар берилган.
Библиографические ссылки
Орчаков О.А., Калмыков А.А. Пректирование дистанционных курсов. Пособие для преподователей и методистов. // Мждународный независимый эколого-политологический университет, отделение дистанционных технологий образования. Россия. Интернет. 2002 й.
Абдуқодиров А.А. Таълим тизимида масофадан ўқитиш технологияси, моделлари ва уларнинг синфлари. // Журнал ФМИ, 2004-5, 2005-3. Тошкент.
Яхьяев М.С., Тожиева Ф.М. Масофадан ўқитишнинг ўқув адабиётлари қандай бўлиши керак? // Республика илмий-амалий конференцияси материаллари. А.Авлоний номидаги ХТХҚТМОМИ. 2005 й. Тошкент.