ЎҚУВЧИЛАРНИ КРЕАТИВ ФИКРЛАШГА ЎРГАТИШНИНГ АЛГОРИТМИК БОСҚИЧЛАРИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.65.94.038 Рахматова Феруза Абулқосимовна, Жиззах давлат педагогика институти доценти, педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (Phd) Тўрақулова Мадина Азамат қизи, Жиззах давлат педагогика институти магистранти
Аннотация
Мазкур мақолада ўқувчиларни креатив фикрлашга ўргатишнинг алгоритмик босчиқлари илмий – методик жиҳатдан асосланади.
Ушбу мақоладан ўқувчилардаги тадқиқотчилик кўникмаларини шакллантириш муаммоси билан шуғулланувчилар фойдаланиш мумкин.
Библиографические ссылки
Жумаева С. Ma’rifat. uz/ ma’rifat/ ruknlar/ fan/ 3305. htm. (5. 07. 2019).
Ўзбекистон Республикаси Миллий энциклопедияси. – II жилд. – Т.:
“Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2006, 672 б.
Ҳасанбаев Ж., Тўрақулов Ҳ. А., Ҳайдаров М. Ҳ., Ҳасанбоева О., Усмонов Н. Ў. Педагогика фанидан изоҳли луғат. – Т.: Fan va texnologiy, 2009, 672 б.
Загрузки
Опубликован
2022-07-14
Выпуск
Раздел
Статьи