БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ РЕФЛЕКЦИЯ АСОСИДА ПЕДАГОГИК МАҲОРАТНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МУАММОСИ

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.98.47.018 Шерзод Зармасов Рахимбердиевич, Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси

Авторы

  • Шерзод Зармасов Рахимбердиевич

Аннотация

Мақолада бўлажак ўқитувчиланинг касбий педагогик маҳоратини оширишда рефлексиянинг ўрни кўрсатиб берилган. Муаллиф таъқидлашича рефлексия ўқувчиларга олинган натижаларни шакллантиришга, кейинги ривожланиш мақсадларини қайта белгилашга, ўз-ўзини такомиллаштириш йўналишларини такомиллаштиришга ёрдам беради.

Библиографические ссылки

Бизяева А.А. Психология думающего учителя. - Псков: ПГПИ им. С.М. Кирова, 2004. – С.216.

Бодалев А.А. Психология общения. – М.: Изд-во «Институт практической психологии», 1996. – С.256.

Карнелович М.М. Рефлексия учителей на этапе послевузовского образования. – Гродно : ГрГУ, 2009. – С.67.

Кондратьева С.В. Профессионализм в педагогическом общении. – Гродно: Изд-во ГрГУ, 2003. – С.330.

Загрузки

Опубликован

2022-07-12