БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ РЕФЛЕКЦИЯ АСОСИДА ПЕДАГОГИК МАҲОРАТНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МУАММОСИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.98.47.018 Шерзод Зармасов Рахимбердиевич, Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси
Аннотация
Мақолада бўлажак ўқитувчиланинг касбий педагогик маҳоратини оширишда рефлексиянинг ўрни кўрсатиб берилган. Муаллиф таъқидлашича рефлексия ўқувчиларга олинган натижаларни шакллантиришга, кейинги ривожланиш мақсадларини қайта белгилашга, ўз-ўзини такомиллаштириш йўналишларини такомиллаштиришга ёрдам беради.
Библиографические ссылки
Бизяева А.А. Психология думающего учителя. - Псков: ПГПИ им. С.М. Кирова, 2004. – С.216.
Бодалев А.А. Психология общения. – М.: Изд-во «Институт практической психологии», 1996. – С.256.
Карнелович М.М. Рефлексия учителей на этапе послевузовского образования. – Гродно : ГрГУ, 2009. – С.67.
Кондратьева С.В. Профессионализм в педагогическом общении. – Гродно: Изд-во ГрГУ, 2003. – С.330.
Загрузки
Опубликован
2022-07-12
Выпуск
Раздел
Статьи