ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ПЕДАГОГИК ТЕСТ ТОПШИРИҚЛАРИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШ ВА УЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ

А.Р. Саттиева Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Давлат тест маркази Д.М. Алимова Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Давлат тест маркази Р.А. Бегматова Тошкент шаҳри, Олмазор тумани, 46- сонли мактаб М.К.Ерматов Тошкент шаҳри, 4- сонли сколиозга ихтисослаштирилган мактаб интернати

Авторы

  • А. Р. Саттиева

Ключевые слова:

Калит сўзлар: педагогик тест материаллари, тест топшириқлари, тестология, тест турлари.

Аннотация

Аннотация: ушбу мақолада таълим жараёнларида фойдаланиладиган тест топшириқларини яратишда педагогик ўлчовлар назарияси, тестология қоидалари асосида ишлаб чиқиш ва ушбу тест топшириқлари ўқитиладиган мавзулар ва дарсликлар асосида тузиш кераклиги таклиф этилган. Бундан ташқари тестология қоидалари асосида тузилган тест топшириқлари ёрдамида ўқувчилар ва талабаларини билим даражасини баҳолаш учун жорий ва якуний синовларда фойдаланиш тавсия этилган.

Библиографические ссылки

Аванесов В. С. Основы научной организации педагогического

контроля в высшей школе: Учеб. пособие. М., 1987 г.

Аванесов В. С. Теоретические основы разработки заданий

в тестовой форме: Пособие для профессорско-преподавательского

состава высшей школы. М.: МГТА 1995. – 95 с.

Баратов А.А. Таълим сифатини баҳолашда асосий педагогик

ўлчов воситаси бўлган тест топшириқларининг назарий асослари

ҳақида. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги

Давлат тест маркази, “Ахборотнома” илмий-услубий журнали, Тошкент

ш., 2018 й. №3, 4-9 бет.

М.Ш. Закирова, Н.Н. Ерматова Тест тузиш методикаси ва

экспертизаси. Услубий қўлланма., Тошкент ш., 2018 й., -41бет.

M. Yu. Tashmetov, F. K. Khallokov, N. B. Ismatov, I. I. Yuldashova,

I. Nuritdinov, S. Kh. Umarov. Study of the influence of electronic radiation

on the surface, structure and Raman spectrum of a TlInS2 single crystal //

Physica B: Condensed Matter. Volume 613, 2021, 412879

Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования

педагогических тестов: Учеб. пособие. М., 2002. – 432 с.

Загрузки

Опубликован

2023-03-31