“MENEJMENT” FANINI O’QITISHDA FORSAYT TEXNOLOGIYADAN FOYDALANISH METODIKASI

Raximova Dilrabo Oktyabrovna, Qarshi muhandislik iqtisodiyot instituti “Biznes va innovatsion menejment” kafedrasi assistenti, mustaqil izlanuvchi

Авторы

  • Raximova Dilrabo Oktyabrovna

Аннотация

Maqolada ilg’or va innovatsion ta’lim texnologiyasi sifatida forsayt
texnologiyaning mazmuni bayon etilib, ushbu texnologiyadan bo’lajak menejerlar tayyorlashda
mutaxassislik fanlarini o’qitishdagi ahamiyati va zaruriyati asoslangan. Forsayt kompetentlikni
shakllantirish muammolari bo’yicha xorijiy olimlar tomonidan olib borilgan ilmiy-tadqiqot
ishlarining tahlili bayon etilgan. O’quv mashg’ulotlarida forsayt metodlaridan foydalanish
metodikasi ishlab chiqilib undan foydalanish bo’yicha tavsiyalar keltirilgan.

Библиографические ссылки

Konyukhova T. V., Konyukhova Ye. T., Goncharenko M. V. Formation of career planning

competence in the context of representing the image of the future. //Vektory blagopoluchiya:

ekonomika i sotsium = Well-Being Vectors: Economy and Society. 2019. №2 (33). Р.46–62.

DOI: 10.18799/26584956/2019/2(33)/974

Lent R. W. Career-life preparedness: Revisiting career planning and adjustment in the

new workplace. //The Career Development Quarterly. 2013. № 61: Р.2–14. [Электрон манба]:

URL:https://ru.scribd.com/document/446238215/Career-LifePreparedness-Revi

Rakhimov O.D., Rakhimova D.O. Educational quality in the era of globalization. //

Проблемы науки. 2021. №4(60), P.36-39. DOI: 10.24411/2413-2101-2021-10101

Raximov O.D. Innovatsion pedagogik texnologiyalar: loyihalar uslubi ta’lim sifatini

oshiruvchi texnologiya sifatida. // Qarshi, TATU Qarshi filiali, 2013y., 80b.

Rakhimov O.D., Аshurova L. Types of modern lectures in higher education, technology

of their design and organization.// Проблемы современной науки и образования. 2020.

№42(157), часть -1. С.41-46. DOI: 10.24411/2304-2338-2020-11203

O.D. Raximov. Requirements and technology for creating e-learning resources. // Sovremennoe obrazovane (Uzbekistan), 2016. №2. P.45-50

Swanson J. L., Schneider M. Minnesota theory of work adjustment. In: Brown S. D., Lent R. W. (eds.). Career development and counseling: Putting theory and research to work. 2nd ed. Hoboken, NJ: Wiley; 2013. p. 29–53.

Национальный проект «Образование» (Россия). [Электрон. манба]. URL:https://edu.gov.ru/national-project. (Мурожаат этилган сана: 15.02.2022).

Рахимов О.Д., Отакулов У.Х., Рахимова Д.О. Образовательный форсайт качества и результативности самостоятельного образования. //Вестник науки и образования. 2021. № 7 (110). Часть 1. С.69-72

Руководство по применению технологического форсайта для определения будущих потребностей в компетенциях. //Д.Судаков, П.Лукша, О. Стриецка-Ильина и др. Грегг Конн, Кристин Хофман, Лиана Хачатрян; Международное бюро труда. – Женева: МОТ, 2016 г.

Семенова Л. М., Качан В. Я. Функции технологии образовательного имиджфорсайта в моделировании конкурентоспособности выпускников вуза на рынке труда // Образование и наука. 2021. Т. 23, № 9. С. 11–45. DOI: 10.17853/1994-5639-2021-9-11-45

Загрузки

Опубликован

2022-10-16