ОТА-ОНА ВА БОЛА МУНОСАБАТЛАРИ БОЛАЛАРНИНГ ШАХСИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ОМИЛЛАРИ
Байджанова Ирода Абдуллаевна, Урганч давлат университети, Хорижий филология факультети “инглиз тили ва адабиёти ”кафедраси ўқитувчиси
Abstract
Мазкур мақолада,Оилавий муносабатларнинг мустаҳкам
педагогик, психологик асосда, ўзаро ҳурмат ва меҳр-муҳаббатга асосланиши,
оиладаги муносабатлар асосан ота ва онанинг оиладаги роли ва муносабатлари
билан белгиланиши, бу муносабатлар оила мустаҳкамлигига ҳам, фарзандлар
тарбиясига ҳам алоҳида таъсир кўрсатиши ҳақида фикр юритилади.
References
Алишер Навоий, «Ҳайратул – аброр». - Тошкент: Ғ.Ғулом номидаги
Адабиёт ва санъат нашриёти, 1989, 261–262 бетлар.
Сухомлинский В.А. Василий Александрович Сухомлинский и его
педагогическое наследие. - Ростов-на-Дону : Фонд науки и образования, 2019.
- 321 с.
Арапбаева Д. К., Арапбаева В. К. Шарқ мутафаккирларининг оила ва
тарбия ҳақидаги қарашлари. Т.: “Замонавий таълим”, 2015. -Б. 67.
Фитрат А. Оила ёки оилани бошқариш тартиблари. –Т.: Маънавият, 2000,
-б.
Семенов Ю.И. Происхождение брака и семьи. - М., 1974.
Макаренко А.С. Педагогические труды [Текст] / А. С. Макаренко. - Москва
: Акад. проект, 2014. - 208 с.
Чориева Ф.А. Болалар хулқидаги салбий ўзгаришларни коррекциялашнинг
педагогик тизимини такомиллаштириш (мактабга тайёрлов гуруҳлари
мисолида).Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси
автореферати. –Қарши, 2022. –Б.20.
Кубадински П. Долг семейный и обественный. Пер. с болг. – Москва
«Юридическая литература», 1988, 122-б. Ватан туйғуси. - Тошкент: Ўзбекистон, 1996, 82-б.