РЕФЛЕКСИВ ЁНДАШУВ АСОСИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ВИРТУАЛ БОРЛИҚҚА МАЪСУЛИЯТЛИ МУНОСАБАТНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ МЕТОДОЛОГИК АСОСЛАРИ
Охунов Иқболжон Абдунабиевич, Андижон Давлат университети “Информатика ўқитиш методикаси” кафедраси катта ўқитувчиси
Keywords:
Рефлексия, ёндашув, соғлом таффаққур, индикатор, таълимий муҳит, жараён, босқичAbstract
Мақола рефлексив ёндашув асосида талабаларнинг виртуал борлиққа маъсулиятли муносабатини ривожлантиришнинг педагогик асосларига бағишланган. Муаллиф мақолада рефлексив ёндашувни талабаларда соғлом тафаккурни ривожлантиришнинг асосий индикатори сифатида белгилайди.
References
Слободчиков В.И. О возможных уровнях анализа проблемы
рефлексии//Проблемы логической организации рефлексивных
процессов. – Новосибирск, 1986. – С.130.
Сухобская Г.С., Горбунова Л.Л. Взаимосвязь теории и практики
в процессеподготовки и повышения квалификации педагогических кадров. – М.: НИИ ИОО АПН,1990. –С. 92.
Йўлдошев Ж. Ғ. Ўзбекистон Республикаси таълим тараққиёти йўлида. – Тошкент: “ Ўқитувчи”, 1994.
Йўлдошев Ж. Ғ., Аҳлидинов Р. Ш., Отабоева Р. Н. Мустақил Ўзбекистон таълими. – Тошкент: “ Шарқ”, 1997.
Йўлдошев Ж. Ғ. Таълим янгиланиш йўлида. – Тошкент: “Ўқитувчи”, 2000.
Аҳлидинов Р. Ш. Ўзбекистон Республикасида таълим муассасаси таълими тизимини бошқариш хусусиятлари (назарий-методологик жиҳатлар). – Тошкент:ЎзПФИТИ, 1997.
