СИНФДАН ТАШҚАРИ ИШЛАР ЎҚУВЧИЛАР МАНТИҚИЙ ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ОМИЛИ СИФАТИДА
https://doi.org/10.53885/edinres.2022.8.08.032 Худойназаров Эгамберган Мадрахимович, катта ўқитувчи, Урганч давлат университети.
Ключевые слова:
синфдан ташқари ишлар, фикрлаш, мантиқий фикрлаш, ижодий фикрлаш, фикр, ақл, сезги.Аннотация
Ушбу мақолада ўқувчиларда мантиқий фикрлашни ривожлантиришда синфдан ташқари ишлардан фойдаланишнинг методик имкониятлари баён қилинган. Ўқувчиларнинг мантиқий фикрлашини ривожлантириш бошланғич таълим мактабларининг долзарб масалаларидан биридир. Шахснинг ўз имкониятларини, ўзлигини намоён қила олиш, қобилиятларини юзага чиқара олиши, эркинликка интилиши - инсон ҳаётининг турли даврларида рўй бериши мумкин бўлган жараён бўлиб бошланғич синф даврида синфдан ташқари ишлар ўқувчиларнинг мантиқий фикрлашини ривожлантиришда асосий омил деб ҳисоблаймиз.
Библиографические ссылки
Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М. :Педагогика,1991. 479 с. 28
Кайковус. Қобуснома. – Тошкент: Истиқлол, 1994. -321 бет. 60 3. Педагогика. Энциклопедия. III жилд. жамоа // Тошкент: «Ўзбекистон миллий энциклопедияси» Давлат илмий нашриёти, 2017. – 400 б.
Савенков А.И. Маленькие исследователи в реальной жизни // Дошкольное образование. № 7-2004. С. 6 -19.
Xudoynazarov E.M., Yarmetov J.R. Boshlang’ich sinflarda matematikadan sinfdan tashqari ishlar /O‘quv qo‘llanma/ – Т: Nodirabegim, 2021. – 182 b