PEDAGOGICAL CHARACTERISTICS OF INFORMATION- METHODICAL SUPPORT IN CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS
Khujakulov Sherzod Amankulovich, Assistant in Samarkand region National Center for training pedagogues in new methodologies,
Keywords:
support, information-methodical support, professional development, participation, time, duration.Abstract
The article describes the pedagogical characteristics of the implementation of information-methodical support in the continuous professional development of pedagogues. Also, the concept, content, essence, forms of implementation, types and possibilities of informationmethodological support were discussed.
References
Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. – Т.: “Ўзбекистон” НМИУ, 2019. – 592 б. Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2022 йил №10) ISSN 2181-1709 (P) 210 Education and innovative research 2022 y. №10
Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирининг 2016 йил 31 мартдаги “Умумий ўрта таълим муассасасининг методик кенгаши тўғрисидаги намунавий низомни тасдиқлаш ҳақида”ги 3-мҳ-сон буйруғи. – ҚҲММБ, 10/21/2781-1/202-сон, 28.12.2021 й.
Бобровникова Е.Р., Фоменко С.Л. Научно-методическое сопровождение деятельности современного учителя // Педагогическое образование в России. – Москва, 2014. – № 2. – С. 49-53.
Жўраев Р.Х., Ибрагимов Х.И. Педагогик жамоанинг инновацион фаолияти // Халқ таълими. – Тошкент, 2004. – № 2. – Б. 4-8.
Ибрагимов А.А. Ўқитувчиларнинг касбий ривожланишига илмийметодик ҳамроҳлик технологияси // Замонавий таълим. – Тошкент, 2017. – №10. – Б. 30-41.
Научно-методическое сопровождение персонала школы: педагогическое консультирование и супервизия / Под редакцией М.Н.Певзнера, О.М.Зайченко. – Великий Новгород: НовГУ им. Ярослава Мудрого; Институт образовательного маркетинга и кадровых ресурсов, 2002. – 316 с.
Решетников В.Г. Организационно-методическое сопровождение и методическая поддержка деятельности педагогов в условиях модернизации образования // Омский научный вестник. – Омск, 2013. – № 5. – С. 174-177.
Педагогика дополнительного образования. Психологопедагогическое сопровождение детей / отв. ред. Л.В.Байбородова. – М.: “Юрайт”, 2016. – 413 с.
Ходжаев Б.Х. Умумтаълим мактаби ўқувчиларида тарихий тафаккурни модернизация-лашган дидактик таъминот воситасида ривожлантириш: пед. фан. док... дисс. – Тошкент, 2016. – 260 б.
Ўзбек тилининг изоҳли луғати. 5-жилд / Таҳрир ҳайъати:Т.Мирзаев ва б.; ЎзР ФА Тил ва адабиёт институти. – Т.: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2008. – 592 б.
Ўқувчиларда дўстона муносабатлар асосида ҳамкорлик кўникмаларини шаклланти-риш жараёнининг мазмуни / Р.Г. Сафарова ва бошқ.– Т.: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2015. – 216 б.