ТЕХНОЛОГИК ЁНДАШУВ АСОСИДА ТАЛАБАЛАРНИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛ-ЖИСМОНИЙ РИВОЖЛАНТИРИШ ХУСУСИЯТЛАРИ

https://doi.org/10.53885/edinres.2022.10.10.042 Маҳмудов Мақсуд Камолович, Бухоро давлат унивепрситети факультетлараро жисмоний тарбия ва спорт кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Маҳмудов Мақсуд Камолович

Ключевые слова:

ёндашув, жараён, технология, интеллект, жисмоний ривожланиш, тарбия, таълим, метод, хусусият

Аннотация

мазкур мақолада  талаба-ёшларни интеллектуалжисмоний ривожлантиришга йўналтирилган таълим технологияларининг  ўзига хос хусусиятлари мазмуни ёритилган. Шунингдек, “фикрий ҳужум”, “Суқрот диалоги”, “аквариум”, “бахтли ходиса”, “ижодий ҳисобот”, “қарорлар шажараси” каби интерфаол усулларнинг  талабалар фаоллигини ошириш ҳамда ижодий ва мустаққил тафаккурларини ривожлантиришдаги аҳамияти кўрсатилган.

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш.М. Ҳалқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Т. : “Ўзбекистон” 20018.

Педагогика . Олий таълим муассасалари учун ўқув дарслиги. М.Тўхтахўжаева таҳрири остида. – Т.: “Ўқитувчи” 2008.

Ишмухамедов Р.Ж «Инновацион технологиялар ѐрдамида таълим самарадорлигини ошириш йуллари». Тошкент 2003 йил. 4. Maxmudov.M.K.Ways to improve the physical education of children aged 5-7 in preschool institutions. MIDDLE EUROPEAN SCIENTIFIC BULLETIN 2021й. 390-398 бет

Загрузки

Опубликован

2022-11-05