BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA INSONPARVARLIK FAZILATLARINI SHAKLLANTIRISHNING NAZARIY- METODOLOGIK ASOSLARI
Talabova Dilrabo Tolibovna Farg‘ona viloyati pedagoglarni yangi metodikalarga o‘rgatish milliy markazi “Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim metodikasi” kafedrasi o‘qituvchisi.
Ключевые слова:
: Insonparvarlik, boshlang’ich sinf, ta’lim, vatanparvarlik, muruvvat, saxovat, sofdillik.Аннотация
Ushbu maqola o‘quvchi shaxsida insonparvarlik his-tuyg‘ularini shaklantirish orqali insonparvarlik tayanch fazilatlarini tarkib toptirish hamda pedagogika nazariyasining asosiy tushunchalaridan «ta’limni insoniylashtirish», «ta’limni insonparvarlashtirish», «ta’lim-tarbiya jarayonga insonparvar yondashuv» kabi tushunchalar bo‘shlang’ich ta’lim jarayonidagi dolzarb masalalardan ekanligi haqida yozilgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prizidentining “O‘zbekistonRespublikasiXalq ta’limi tizimini 2030- yilgacha rivojlantirish Konseptsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-sonli Farmoni. 2. IbragimovaX.I, Yo’ldoshevU.A,BobomirzayevX. Pedagogik psixologiya-T.: O’zbekiston faylasuflar milliy jamiyati, 2007.-410b 3. BabanskiyYu.K. Hozirgi zamon umumiy ta`lim maktabida o`qitish metolari.,-t., «o`qituvchi», 2000 y 4. Yunusova Guzal Sultanovna. (2022). Psychological mechanisms of crime prevention among teenagers (Family aspect). American Journal of Interdisciplinary
Research and Development, 9, 266–273. Retrieved from http://ajird.journalspark.org/ index.php/ajird/article/view/303