БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРДА ИНСОНИЙ ФАЗИЛАТЛАРНИ НОАНЪАНАВИЙ МИЛЛИЙ ҲАРАКАТЛИ ЎЙИНЛАРДАН ВОСИТАСИНИНГ ШАКЛЛАНТИРИШ ПЕДАГОГИК ШАРТ-ШАРОИТЛАРИ
Абдуллоев Яшнаржон Махкамович, Термиз давлат университети Спорт бошқаруви кафедраси ўқитувчиси
Ключевые слова:
инновациялар, ноанъанавий, харакатли ўйинлар, ёндашувлар, иродавий фазилатлар, психологик тайёргарлик, усулларАннотация
Мақолада инновацион ёндашувлардан фойдаланган ҳолда бошланғич синф ўқувчиларини ноанъанавий ҳаракатли ўйинлар воситасида шакллантиришнинг педагогик жихатларига оид долзарб муаммоси аниқланган. Бошланғич синфларда ноанъанавий миллий ҳаракатли ўйинларни, асосан, дарснинг асосий ва якунловчи қисмида ўтказиш тавсия этилган. Дарснинг кириш қисмида саф машқларини ўтказиш белгиланган. ноанъанавий миллий ҳаракатли ўйинларда югуриш, сакраш, улоқтириш ёки ирғитиш каби ҳаракатлар бажарилишига алоҳида эътибор берилган. Спортчиларни муваффақиятли машқ қилишлари учун ҳар томонлама ривожланган ахлоқий ва иродавий сифатлар зарурлиги аниқланган.
Библиографические ссылки
Авлиёқулов Н.Ҳ. Ўқитишнинг модул тизими ва педагогик технологияси амалий асослари. Услубий қўлланма. – Бухоро, 2001. – 49 б. 2. Голиш Л.В., Файзуллаева Д. Касб-ҳунар коллежларида модулли дастур асосида
таълим бериш // Касб-ҳунар таълими. – 2002. - №4. - 24с. 3. Исмаилова З.К., Химматалиев Д.О. Роль педагогической технологии разноуровневого обучения в современном профессиональном образовании / TheSeve
nthInternationalCongressonSocialSciencesandHumanities, 2ndApril, 2016, Vienna, 2016. – 76-79 б.
Муслимов Н.А. Қулиева Ш.Ҳ. Касб таълими ўқитувчиларини тайёрлаш жараёнига тизимли ёндашувни амалга оширишга муаммоли вазиятлар. – Т.: Фан ва технологиялар, 2007. – 54 б. 5. Файзуллаев Р.Х. Бўлажак мутахассисларнинг ўқув-билиш компетентлигини такомиллаштириш бўйича ўқитувчиларга тавсиялар. – Т.: ТИҚХММИ, 2018. – 16 б.