ЧЕТ ТИЛИНИ ЎҚИТИШ ЖАРАЁНИДА ТАЛАБАЛАРДА АХБОРОТКОММУНИКАЦИЯ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ДОЛЗАРБ ИЖТИМОИЙ-ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА

Рузиев Хуршед Абдуалимович Самарқанд давлат ветеринария медицинаси, чорвачилик ва биотехнологиялар университети “Хорижий тиллар” кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Рузиев Хуршед Абдуалимович

Ключевые слова:

компетенция, таълим-тарбия жараёни, таълим амалиётида, ахборот-ресурслар, интерактив дастур, дастурий воситалар, имитацион моделлар, рефлексив, дастурларни рақамлаштириш, таълим муассасалари, касбий аудитив лаёқат.

Аннотация

Ушбу мақолада касбий аудитив лаёқатни ривожлантиришда ахборот таълимий ресурслардан фойдаланиш технологияси, хорижий тилларни билувчи замонавий кадрлар тайёрлаш, ахборот-коммуникация технологиялари соҳасидаги турли йўналишлар,  ахборот-коммуникация компетенцияси, хорижий тиллар бўйича касбий компетентликни ривожлантириш масалалари борасида сўз юритилган.

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси. –Тошкент.: Ўзбекистон. 2021. –Б. 303. 2. Каримова Д, Хоназарова Р. Ўқувчи-ёшларни эстетик тарбиялашда «мусиқа маданияти»фани олдида турган долзарб масалалар. Замонавий таълим журнали. 2018. № 7. –Б. 32

Загрузки

Опубликован

2023-05-14