ТАЪЛИМДАГИ СУНЪИЙ ИНТЕЛЛЕКТ

Уришева Покиза, преподаватель кафедры Общей психологии ДжГПУ

Авторы

  • Уришева Покиза,

Ключевые слова:

: сунъий интеллект, мулоқат, ахлоқий тавсиф, катализатор, таълимни ўзгартириш, меҳнат бозори, анъанавий шакл, ўқитишни шахсийлаштириш

Аннотация

Ушбу мақола сунъий интеллект ҳақида. Таълим соҳасида сунъий интеллектдан фойдаланиш самарадорлиги кўриб чиқилади.

Библиографические ссылки

Люгер, Д.Ф. Искусственный интеллект: стратегии и методы решения сложных проблем / Д.Ф. Люгер. – 4-е изд.: Пер. с англ. – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2003. – 865 с. 2. Рассел, С. Искусственный интеллект: современный подход (AIMA) / С. Рассел, П. Норвиг – 2-е изд.: Пер. с англ. – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2005. – 1424 с. 3. Хант, Э. Искусственный интеллект / Э. Хант. – М.: Мир, 1978. – 558 с. 4. Девятков, В.В. Системы искусственного интеллекта: учеб. пособие для

вузов / В.В. Девятков. – М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2001. – 352 с. 5. Гаврилов, А.В. Системы искусственного интеллекта: учеб. пособие: в 2-х ч. / А.В. Гаврилов. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2001

Murray C. How Many Hours Do Educators Actually Work? / Corey Murray. — 2013. — URL: https://edtechmagazine.com/k12/article/2013/08/how-many-hoursdo-educators-actually-work 7. A hierarchical conceptualization of enjoyment in students / T. Goetz, C. Nathan, D. Hall, C. Anne, A. Frenzel, R. Pekrun // Learning and Instruction. — 2006. — №16. — P. 323-338; Student engagement in high school classrooms from the perspective

of flow theory / D.J. Shernoff, M. Csikszentmihalyi, B. Schneider, E.S. Shernoff // School Psychology Quarterly. — 2003. — №18(2). — P. 158-176

Загрузки

Опубликован

2023-04-25