MILLIY O‘QUV DASTUR” FIZIKA TA’LIMI ZAMONAVIY FIKRLASH USLUBINING ASOSI SIFATIDA
Mirzayev Mirgalim Shoyimardonovich. Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti «Fizika va elektronika» kafedrasi katta o‘qituvchisi
Ключевые слова:
Fizika ta’limi, postneklassik yondashuv makro va mikro olam, sinergetika, modernizatsiyaАннотация
Ushbu ishda fizika sohasidagi ilmiy bilimlar tarixi shartli ravishda to’rtta boshqichga ajratilgan.Hozirgi axborotlashgan jamiyatda оliy talim muassasalarida zamonaviy fizikani o‘qitish tizimi qaysi bosqichlarni o‘z ichiga olishi lozimligi haqida takliflar berilgan.Shuningdek fizikani o‘rganishda bunday postneklassik yondashuvni amalga oshirish ta’lim jarayonini tashkil etish, tegishli ta’lim texnologiyalarini ishlab chiqish va amaliyotda joriy qilish haqida fikrlar bildirilgan.
Библиографические ссылки
Лагунов А.С., Ус Н.А., Ларионов А.П. История физики. Хронология событий, открытий, изобретений. Воронеж, 1999.–147 с.
Степанова Г.П. Обновление содержания физического образования в основной школе на основе информационного подхода. Автореф. диссер. на соискание ученой степени доктора пед. наук. М., ИОСО РА, 2002. – 33 с.
Новая иллюстрированная энциклопедия. В 20 т.–Т. 16.–М.: Большая российская энциклопедия, 2001.
Турсунов Қ.Ш. Синергетик илмий дунёқарашда.¬–//«Нанотехнология ва қайта тикланадиган энергия манбалари: муаммо ва ечимлар» республика илмий–амалий конференция материаллари, 326–328 б.–Қарши, 2012
Турсунов К.Ш. Роль интеграции в образовании XXI века.–Некус шаҳри, ж: “Муғалим ҳем узликсиз билимлендириў”.–67–71 б.– №4.–2012.
Шарыпов О.В. Об актуальности создания постнеклассической физики //Гуманитарные науки в Сибири.–1998. – № 1.