FILOLOGIYA BO‘LMAGAN OLIY TA’LIM TA’LIMLARI O‘QUVCHILARIDA SO‘ZLASHUV KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK SHARTLARI
Sotqulova Dildora Odinabekovna, Qurolli Kuchlar akademiyasi o‘qituvchisi
Ключевые слова:
Nutq kompetensiyasi, pedagogik shart-sharoitlar, filologiyadan tashqari oliy o‘quv yurtlari, muloqot ko‘nikmalari, integratsiyalashgan o‘quv dasturi, interfaol ta’lim, nutq treningi, individual fikr-mulohazalar, texnologiya integratsiyasiАннотация
Ushbu ilmiy maqolada nofilologik oliy o‘quv yurtlarida tahsil olayotgan talabalarda nutqiy kompetensiyani rivojlantirish uchun zarur bo‘lgan pedagogik shart-sharoitlar o‘rganilgan. Samarali muloqot qobiliyatlari, shu jumladan nutqiy kompetentsiya turli kasbiy sohalarda muhim ahamiyatga ega. Biroq, filologik bo’lmagan fanlar talabalari ko’pincha bu ko’nikmalarni rivojlantirishda qiyinchiliklarga duch kelishadi. Ushbu maqola bunday talabalarda nutq malakasini oshirishga yordam beradigan o’ziga xos shartlarni yoritishga qaratilgan. Biz bugungi raqobatbardosh mehnat bozorida nutqiy kompetensiyaning ahamiyatini muhokama qilamiz va o’qituvchilarning o’z sinflarida amalga oshirishlari uchun amaliy pedagogik strategiyalarni taqdim etamiz.
Библиографические ссылки
Brown, H. D. (2007). Principles of Language Learning and Teaching. Pearson Education.
Roever, C. (2015). Investigating Oral Fluency in EFL: A Quantitative Approach. Palgrave Macmillan.
Academic Journals:
Bygate, M. (2008). Grammar and the Language of Emotion: Bad News Business Letters.
Applied Linguistics, 29(1), 86-110.
McCroskey, J. C. (1984). The Communication Apprehension Perspective. Communication Education, 33(4), 125-134.
Research Papers:
Rivers, W. M. (1968). Teaching Foreign Language Skills. University of Chicago Press.
Celce-Murcia, M., & Olshtain, E. (2000). Discourse and Context in Language Teaching: A Guide for Language Teachers. Cambridge University Press.