SANOGENIK REFLEKSIVLIK KELAJAK O’QITUVCHISINING KASBIY KOMPETENSIYASI UCHUN MANBA SIFATIDA

Ablullaeva Muyassar Isakovna O‘zbekiston Respublikasi Sharq universiteti “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi, kafedra o‘qituvchisi

Авторы

  • Ablullaeva Muyassar Isakovna TerDU

Ключевые слова:

sanogenlik, tafakkur, sanogenik tafakkur, bo’lajak o’qituvchilar, onglilik.

Аннотация

ushbu ishning maqsadi bo’lajak o’qituvchilarda sanogen refleksni rivojlantirishda evristik dialog tamoyili asosida tashkil etilgan mustaqil ish imkoniyatlarini o’rganishdir. Talabalarning mustaqil ishi batafsil ko’rib chiqiladi, ya’ni. kelajak o’qituvchilari. Har xil turdagi tanlovlar, jihatlar o’rganiladi, aks ettirishning turli mexanizmlari va xususiyatlari tushuntiriladi.

Библиографические ссылки

Гасанова Д.И. Саногенное мышление как фактор профессиональной ресурсности педагога // Вестник Екатерининского института. ‒ №6 (13) 2011. ‒ С. 73-79.

Громыко Ю.В. Мыследеятельность, сознание и сверхличность. Реальность развития.

Руководство для управленцев и педагогов / Ю.В. Громыко. — М.: Пушкинский институт, 2010. — 240 c.

Орлов Ю.М. Обида. Вина : Монография – М.; Слайдинг, 2011. – 96 с.

Орлов Ю.М. Мышление, дарящее здоровье и успех // Воспитание школьников.-М., 1992.- №6.-с.3-6.

Сангина В.Н. (Опарина В.Н.) Саногенная рефлексивность как важнейшая профессиональная компетенция будущего учителя // Вестник Челябинского государственного педагогического университета - Челябинск: изд-во ЧГПУ, 2007. - С. 130 – 142.

Морозюк С.Н. Универсальная функциональная модель педагогической технологии обучения//ВОСТОК-ЗАПАД: ПЕРЕСЕЧЕНИЯ КУЛЬТУР, Япония, Киото, Сангё, 2-5 октября 2019 г. (SCOPUS).

Морозюк С.Н. и др. Психолого-педагогические проблемы современного социума.

Коллективная монография/ Под ред. Е.А.Левановой и А.В.Мудрика. М.: МПГУ, 2018. – 298 с.

Щедровицкий Г.П. Мышление. Понимание. Рефлексия / А.А. Пископпель, В.Р. Рокитянский, Г.П. Щедровицкий. — М.: Наследие ММК, 2005. — 800 с.

Загрузки

Опубликован

2024-05-24