ЎЗБЕК ТИЛИ МАШҒУЛОТЛАРИДАН МАШҚ ТУРЛАРИДАН САМАРАЛИ ФОЙДАЛАНИШ
Умарова Нигора Зайнитдиновна, Ислом Каримов номидаги Тошкент давлат техника университети кафедра мудири
Ключевые слова:
машқ, машқ турлари, грамматик машқлар, олий таълим, нутқий кўникмалар, ўзбек тили, малака, компетенция, ДТС, ўқув топшириқлари, фонетик машқлар, методика, такомиллаштириш, дарслик, қўлланма, замонавий ўқув топшириқлари, лексик машқлар, ўқиб тушуниш машқлариАннотация
мақолада олий таълим тизимида ўзбек тили ўқитишда машқ турларидан самарали фойдаланиш, техника йўналиши талабларига ўзбек тили бўйича белгиланган кўникма ва малакалар ҳамда уларни шакллантиришга ўқув топшириқларгадоир таклиф- мулоҳазлар баён қилинган. Шунингдек, машқлар тавсифланган, тасниф этилган ҳамда янги дарслик ва қўлланмаларида грамматик ва нутқий машқлар қандай бўлиши ҳақида таклиф ҳамда намуналар берилган.
Библиографические ссылки
Мухитдинова Х. Таълим босқичларида ўзбек тили ўқитилиши узлуксизлигини таъминлашнинг илмий-методик асосларини такомиллаштириш Пед. фан. док. … дис. – Тошкент, 2011. –347 б.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М.: Педагогика, 1972. – 576 с.
Розысков О.Р. Теоретические основы оптимального применения системы учебных задач в обучении школьников (на материалах гуманитарных предметов). Автореферат дисс…док. пед. наук. – Тбилиси, – 1986. – 50 с Ҳамроев Ғ.Ҳ. Машқларнинг кўникма ҳамда малака ҳосил қилишига кўра таснифланиши // Таълим ва инновaцион тадқиқотлар. – Бухоро, 2021. -№4. – Б. 231-240.
Усмонова М., Азларов Э., Шарипов Ғ. Ўзбек тили (олий ўқув юртлари рус гуруҳлари учун қўлланма). –Тошкент: Ўқитувчи, 1991. –304 б.
Ҳамроев Ғ.Ҳ. Машқларнинг кўникма ҳамда малака ҳосил қилишига кўра таснифланиши // Таълим ва инновaцион тадқиқотлар. – Бухоро, 2021. -№4. – Б. 231-240.
Чеснокова М.П. Методика преподавания русского языка как иностранного Второе издание, переработанное Утверждено в качестве учебного пособия редсоветом –Мади Москва Мади 2015. –С. 45.