BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNI KASBGA QIZIQISHINI RIVOJLANTIRISH MUAMMOSINING – SHARQ MUTAFFAKIRLARI IJODIDA IFODALANISHI

Ismatova Nigina Baxodirovna Buxoro davlat Pedagogika instituti Pedagogika kafedrasi katta o’qituvchisi

Авторы

  • Ismatova Nigina Baxodirovna TerDU

Ключевые слова:

o’qituvchi, meros, kasb, qiziqish, ta’lim, rivojlanish, ob’ekt, tajriba, avlod, konsepsiya.

Аннотация

Zamonaviy ta’lim kontseptsiyasida o’qituvchi - bu nafaqat kasb, balki uning mohiyati bilim berish, balki shaxsni yaratish, shaxsda Shaxsni tasdiqlashning yuksak missiyasi degan tushunchaga asoslanib, oliy kasbiy-pedagogik ta’lim tizimining maqsadi shaxsga yo’naltirilgan yangi turdagi o’qituvchining uzluksiz umumiy va kasbiy rivojlanishi sifatida taqdim etiladi. O’qituvchilik kasbi eng qadimgi kasblardan biri hisoblanadi. Uning paydo bo’lishi ob’ektiv asosga ega. Agar avvalgi avlodlar tomonidan to‘plangan barcha ijtimoiy tajriba yosh avlodga o‘tmasa, jamiyat rivojlana olmaydi.

Библиографические ссылки

Арабчикова Ю. И Организaция смешанного обучения в высшем учебном заведении с использованием дистанционных образовательных технологий // Наука, образование и культура, 2016. № 7 (10). С. 74-75.

Бордовский Г.А. Особенности развития современного педагогического образования //

Педагогика. 2010. № 5. С. 59-66.

N.B.Ismstova «Роль электронных образовательных ресурсов в системе высшего образования будущих педагогов» Вестник науки и образовании 2022 № 11 научно методический журнал стр 76

Н.Б.Исматова «Интегрaция педагогических наук в образовательном процессе» Вестник науки и образовании 2021№15 с118

Загрузки

Опубликован

2024-06-01