TALABALARDA O‘ZINI-O‘ZI NAZORAT QILISH MUAMMOSINING O‘RGANILISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Sharifova Mahliyo Zarif qizi Buxoro davlat universiteti tadqiqotchisi

Авторы

  • Sharifova Mahliyo Zarif qizi TerDU

Ключевые слова:

irodaviy sifatlar, mustaqil ta’lim, o’quv dasturi, ko’nikma darajasi, elektron konspekt, talaba, yosh xususiyatlari, kognitiv faoliyat, kuzatish, introspeksiya, bilish jarayonlari.

Аннотация

Ushbu maqolada talabalarda o’z ustida mustaqil ishlash faoliyatini shakllantirishning psixologik xususiyatlari hamda talabalarda o‘zini o‘zi nazorat qilish tizimining xususiyatlarini rivojlanish mexanizmlarini o‘rganilgan. Talaba shaxsida o‘zini o‘zi nazorat qilish xususiyatini rivojlantirish bo‘yicha pedagogik-psixologik xulosa, tavsiyalar ishlab chiqish. O‘zini o‘zi nazorat qilish darajasining o‘zaro ta’sir xususiyatlarini o‘rganilgan.
Bundan tashqari talabalarda o‘zini-o‘zi nazorat qilish muammosining o‘rganilishining psixologik xususiyatlari haqida fikr boradi.

Библиографические ссылки

Psixologicheskiye testы dlya professionalov/ avt. Sost N.F. Greben. – Minsk: Sovrem. Shk., 2007. – 496s.

Mischel W., Cantor N, & Feldman S. Princi ples of self-regulation: The n ature of willpower and self-control // Social psychology: Handbook ofbasic princi ples /

E. T. Higgins, A.W. Kruglanski (Eds.). - N.Y.: Guilford, 1996. - P. 329-360.

Scneider, D. J. Social Psychology. — Mass, 1976.

Cherulnik P. D., Citrin M.M. Individual difference in psychological reactance: an interaction between locus of control and mode of elimin ation of freedom. //

J. Person. Soc. Psychol. — 1974. — V. 29.

Загрузки

Опубликован

2024-06-25