BOLALARDA EMOTSIONAL-KOGNITIV RIVOJLANISHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Muxtarova Аziza Erkinovna Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti Psixologiya oʼquv-ilmiy markazi “Psixologik xizmat va targibot” bo’lim boshligi

Авторы

  • Muxtarova Аziza Erkinovna TerDU

Ключевые слова:

oila, bola, emotsional aloqa, deprivatsiya muammosi, ijtimoiy dezadaptatsiya, ong- timsoli, xulq–atvordagi buzilishlar, emotsional sohadagi buzilishlar, ong-faoliyati, muloqot, his-tuyg‘u, psixika, intellektual moslashuvchanlik.

Аннотация

Mazkur maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda deprivatsiya va uning turlarini, kognitiv, emotsional , xulq – atvor, muloqot sohasidagi buzilishlarni aniqlashga qaratilgan diagnostik metodikalar tizimli tahlil qilingan.

Библиографические ссылки

I.Karimov O‘zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida.–T.: “O‘zbekiston” NMIU, 2011 yil, 206-207 betlar.]

Diagnostika umstvennogo razvitiya doshkolnikov. M.: Pedagogika, 1978./ L.A.Venger, V.V.Xolmovskaya tahririyoti ostida). 3.L.N.Tolstoy. T.a.t.M.: Xudojestvennaya literatura, 1957, t.21, 165-166 bet.

Vigotskiy, L.S. Psixologiya razvitiya rebyonka – M.: Smisl, Eksmo, 2004. – 512s

Rogov, YE.I. Nastolnaya kniga prakticheskogo psixologa: Ucheb. posobiye: v 2 kn. – M.: Izd-vo VLADOS-PRESS, 2005. – Kn. 1: Sistema raboti psixologa s detmi raznogo vozrasta. – 384 s:

Vigotskiy, L.S. Psixologiya razvitiya rebyonka – M.: Smisl, Eksmo, 2004. – 512s.

Langmeyer, Y., Mateychek, Z. Psixicheskaya deprivatsiya v detskom vozraste – Praga, Avitsenum, 1984 – 98 s.

Fromm, E. Velichiye i ogranichennost teorii Freyda – Izd-vo: AST, 2000 g. – 448 s.

Загрузки

Опубликован

2024-06-25