BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNI SHAXSLARARO MUNOSABATLARGA TAYYORLASHNING TA’LIMIY-INTEGRATIV VA TARBIYAVIY-KREATIV JARAYON UYG‘UNLIGI
Dilova Nargiza Gaybullayevna Buxoro Davlat Universiteti, professori
Ключевые слова:
globallashuv, bo‘lajak o‘qituvchi, shaxslararo munosabatlar, pedagogik – psixologik o‘ziga xoslik, ijtimoiy jamiyat, o‘zaro munosabat, ta’limiy integrativ, tarbiyaviy-kreativ, ijtimoiy faoliyat, loyihalashtirilish.Аннотация
Maqolada globallashuv sharoitida bo‘lajak o‘qituvchilarni shaxslararo munosabatlarga tayyorlashning pedagogik – psixologik o‘ziga xosligi, bugungi kun yoshlarining har tomonlama shakllanishi va ijtimoiy jamiyat taraqqiyotida shaxslarning o‘zaro munosabatlar jarayonidagi axborot almashuvining tobora kuchayib borayotganligi, ularni har tomonlama kamol toptirishga yo‘naltirilgan ijtimoiy-pedagogik faoliyatni yanada takomillashtirishning ta’limiy integrativ va tarbiyaviy-kreativ mazmunga e’tibor qaratishga oid pedagogik ta’limotlar, bo‘lajak o‘qituvchilarni shaxslararo munosabatlarga tayyorlashning ta’limiy-integrativ va tarbiyaviy-kreativ jarayon uyg‘unligi asosida ijtimoiy faoliyat jarayoni loyihalashtirilishi haqida fikrlar bayon etilgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 29-oktabrdagi “Ilm-fanni 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 6097 – son Farmoni
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022–2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida” PF-60-son Farmoni
Beruniy Abu Rayxon. O‘ylar, hikmatlar, naqllar, she’rlar. To‘p. va nashrga tayyorlovchi Abdusodiq Irisov.
T., «Yosh gvardiya», 1973. – 104 b.
N.G. Dilova, Sharq mutafakkirlari merosi vositasida ta’lim jarayonidagi shaxslararo munosabatlarni o‘rnatishning pedagogik xususiyatlari,/ “Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar” - Xalqaro jurnal 2022.№2