BO’LAJAK TASVIRIY SAN’AT O’QITUVCHILARINING KASBIY-METODIK TAYYORGARLIGIDA AXBOROT KOMMUNIKATSION TEXNOLOGIYALARINING O’RNI

Xayrov Rasim Zolimxon oʻgʻli Pedagogika fanlari falsafa doktori, dotsent Guliston davlat pedagogika instituti

Авторы

  • Xayrov Rasim Zolimxon oʻgʻli TerDU

Ключевые слова:

kasbiy-metodik tayyorgarlik, axborot kommunikativ texnologiyalar, dasturlar, grafik redaktorlar, learning management system, ijtimoiy tarmoqlar, bulutli texnologiyalar, masofaviy ta’lim, ommaviy ochiq onlayn kurslar, videodars lavhalar, multimediali prezentatsiyalar, pedagogik amaliyot davri, bilish, koʻnikmalar va malakalar.

Аннотация

maqolada boʻlajak tasviriy san’at oʻqituvchilarning kasbiy-metodik tayyorgarligini axborot kommunikatsion texnologiyalari vositasida rivojlantirishning pedagogik shart-sharoitlari mazmun mohiyati ochib berilgan. Boʻlajak tasviriy san’at oʻqituvchisining oʻz kasbiy faoliyatini samarali amalga oshirishda kompyuter texnologiyalari dastur va ilovalari yoritilgan. Shuningdek, talabalarning kasbiy- metodik tayyorgarligi jarayonida pedagogik amaliyot davrida umumiy oʻrta ta’lim maktablari tasviriy san’at darslarini axborot kommunikativ texnologiyalardan foydalanib kasbiy koʻnikmalarini shakllantirish masalalari yoritilgan.

Библиографические ссылки

O’zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish kontseptsiyasini. Lex.uz. 2020.

Alimov R.X., Azamatov O.X., Xayitmatov U.T. “Informatsionnoʻe texnologii v obrazovanii” - Ministerstvo voʻsshego i srednego spetsialnogo obrazovaniya respubliki Uzbekistan. - T.: Iqtisodiyot, 2019. - 158 str.

Begimqulov U.Sh. Pedagogik ta’lim jarayonlarini axborotlashtirishni tashkil etish, boshqarish nazariyasi va amaliyoti: Dis. ... ped. fan. dok. - T., 2007. - 198 b.

Грицай А. А. Роль информационных технологий в современном образовании // Материалы 5-й международной научной конференции «PROBLEMS OF MODERN EDUCATION», Прага, 2014. - С. 14-16.

Герасимова А.Г. Основные направления подготовки будущих учителей изобразительного искус- ства в области информационных и коммуникационных технологий // Ж. Вестник ЧГПУ им. И. Я.

Яковлева. 2012. № 3 (75) -37-40 с.

Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения: учеб. пособие для студ.высш. учеб. заведений / Е.А.Климов. -4-е изд., стер. –М.: Академия. 2010.- 304 с.

Жабборова Д.Ф. Бўлажак ўқитувчиларни касбий тайёрлашда “касбий фаолият портфолиоси” тех- нологиясидан фойдаланиш // Education and innovative research. №6.2. 2022. –Б. -162-169.

Хайров Р.З. Совершенствование подготовки будущих педагогов изобразительного искусства к об- учению живописи на основе индивидуального подхода // Вестник ГулГУ ОАК. -Гулистан. -№3 (95) -2022. –С. 20-24.

Хайров Р.З. Педагогические условия информационно-коммуникационных технологий в совер- шенствовании профессионально-методической подготовки будущих учителей. International Journal of Education, Social Science & Humanities. Finland Academic Research Science Publishers. Vol. 11 No. 4 (2023): p. 870-879.

Khayrov R.Z., Tojiboyeva D.B. Pedagogical conditions of information and communication technologies in improving professional and methodological training of future teachers. GALAXY INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL (GIIRJ) ISSN (E): 2347-6915 Vol. 11, Issue 05, May (2023)

Хайров Р.З., Азамкулов Г.О., Умиров Б.Т. Мультимедийное обучение в совершенствовании про- фессионально-методической подготовки будущих учителей. Символ науки. Международный науч- ный журнал. Российская федерация. г.Уфа. №5-1/2023. - 152-156 с.

Xayrov R.Z. Tasviriy san’at fanini oʻqitish metodikasi. Darslik. -T.: Ilm Ziyo Zakovat. 2023. -283 bet.

Загрузки

Опубликован

2024-07-05