INNOVATSIYA VA ANANALAR INTEGRATSIYASI ASOSIDA TALABALARNI MANAVIY RUHDA TARBIYALASH

Usmonova Dilafruz Umrzoqovna Navoiy davlat pedagogika instituti Umumiy pedagogika va psixologiya kafedrasi o’qituvchisi

Авторы

  • Usmonova Dilafruz Umrzoqovna TerDU

Ключевые слова:

innovatsiya, integratsiya, rivojlanish, ijtimoiylashish, pedagogik mahorat, individuallik, ma’naviy tarbiya, ijodiy fazilatlar, ko’nikma, malaka.

Аннотация

Ushbu maqolada innovatsiya va ananalar integratsiyasi asosida talabalarni manaviy ruhda tarbiyalash haqida so’z boradi. Shuningdek pedagog psixologning innovatsion jarayonning faol ishtirokchisi sifatidagi rolini qabul qilish, innovatsion jarayonni psixologik qo’llab-quvvatlashning o’ziga xos xususiyatlari to’g’risida bilimlarning yetishmasligi bilan bog’liq bo’lgan talabalar - bo’lajak pedagogik psixologlarning innovatsion pozitsiyasini rivojlantirish muammolari olib borilgan. Bundan tashqari talabalar - bo’lajak pedagogik psixologlarning innovatsion pozitsiyasini shakllantirish dinamikasi yoritib berilgan.

Библиографические ссылки

Бурнард Ф. Тренинг навыков консультирования. - СПб.: Питер, 2002. -256 с.

Деркач A.A. Акмеология: личностное и профессиональное развитие человека.Кн.ЗАкмеологиче- ские резервы развития творческого потенциала личности. - М.:РАГС, 2001 - 538 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л. А. Психологический словарь-справочник. - Мн. Харвест, М.:АСТ, 2001.-414 с.

Зыкина Е.Б. Основы культурологи: Учебное пособие для студентов мед.университетов - Курск: КГМУ, 2003. -156с.

Исаев В.В. «Круглый стол» в Институте Стратегических инноваций// Инновации, 2001, №8.

Клюева Н.В. Технология работы психолога с учителем. - М.: ТЦ «Сфера», 2000.- 192 с.

Загрузки

Опубликован

2024-07-05