O‘QUVCHILARDA TINGLAB TUSHUNISH KO‘NIKMASINI RIVOJLANTIRISH ZARURATI VA AHAMIYATI
Qo‘ylieva Shahnoza Rustamovna, Toshkent amaliy fanlar universiteti o‘qituvchisi
Ключевые слова:
o‘quv topshiriqlari, pragmatika, pragmatik yondashuv, bilim, ko‘nikma va malaka, hayotiy ko‘nikmalar, savol, mashq, topshiriq, takomillashtirishАннотация
maqolada ona tili o‘qitish metodikasida muhim ahamiyatga ega bo‘lib borayotgan tinglab tushunish ko‘nikmasini rivojlantiruvchi o‘quv topshiriqlarini pragmatik yondashuv asosida takomillashtirish masalasi tadqiq etilgan. Unda 5-9-sinf ona tili darslari misolida o‘quv topshiriqlaridan foydalanishning joriy holati va kelajakda yaratilajak o‘quv topshiriqlariga namuna va mezonlar tavsiya etilgan. Xulosa qismida o‘quv topshiriqlarini takomillashtirish bo‘yicha takliflar bayon qilingan.
Библиографические ссылки
Saidaliev S. Chet tili o‘qitish metodikasi ocherklar.–Namangan, 2004. –238 b.
Melikova E. Chet tilini o‘qitishda tinglab tushunishning o‘rni va uni rivojlantirishning yo‘llari// Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar ISSN 2181-1709 (P); 2181-1717 (E) . 2022, 10-son. 250-b.
Hamroev G‘. Ona tilidan o‘quv topshiriqlari ishlab chiqish metodikasi. Monografiya. –Toshkent. Donishmand ziyosi. 2021. 154 b.