БЎЛАЖАК ПЕДАГОГЛАР АМАЛИЙ КОМПЕТЕНТЛИЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ЙЎЛЛАРИ
Исамова Покиза Шамсиевна Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети, «Педагогика ва педагогия» кафедраси в/б доценти, педагогика фанлари номзоди
Аннотация
Мазкур мақолад, бўлажак педагоглар амалий компетентлигини ривожлантириш йўллари илмий назарий жиҳатдан таҳлил қилинган. Шунингдек, мақолада бўлажак педагоглар амалий компетентлилигини такомиллаштириш замирида дидактоцентрик технологиялар, ўқув дастурида режалаштирилган материалларни таълим олувчиларга етказишнинг методик таъминоти яратиш муҳим педагогик аҳамият касб этиши атрофлича таҳлил қилинган.
Библиографические ссылки
Лебедев И.А. Методика отбора содержания обучения будущих учителей информатики конструктурированию компиляторов: Автореф.дис. … канд.пед.наук. – СПб., 1996. – 19 С.
Азизхўжаева Н.Н. Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат.Ўқув қўлланма. – Т.:Ўзбекистон ёзувчилар уюшмаси адабиёт жамғармаси нашриёти, 2006. - 160 б.
Хайтматов Ў.Т., Хакимов А.Ф., Азаматов О.Х., Юлчиева Г.Т. Создание интеллектуальной системы оценки качества учебного процесса. «Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар» илмий электрон журнали. № 6, ноябрь-декабрь, 2014 йил 1-8.
Голицына И.Н. Эффективное управление учебной деятельностью с помощью компьютерных информационных технологий//Educational Technology & Society 6(2) 2003, pp. 77-83
Юсупов Д.Ф. Нейрон тўрлари ва ундан ўқув жараёнида фойдаланиш муаммолари. Монография. – Урганч: «УрДУ», 2018. – 88 Б.
Барский А. Б. Нейронные сети: распознавание, управление, принятие решений. — М.: Финансы и статистика, 2004. — 176 с
Руанет В.В., Хетагурова А.К. Нейросетевые технологии как средство организации образовательного процесса// Educational Technology & Society 8(4) 2005 рр. 296-317.
Буторина Т.С., Ширшов Е.В., Иванченко А.А. Теория и практика использования нейронных технологий в учебном процессе вуза// ИВУЗ. «Лесной журнал». 2004. № 2. – С. 80-85.
Юсупов Д.Ф. Таълим сифатини таҳлил қилишнинг ахборотлашган тизимини яратишда сунъий нейрон тўрларини қўллаш// Илм сарчашмалари. – Урганч, 2018. - № 2. – Б. 73-76.
Хайтматов Ў.Т., Хакимов А.Ф., Азаматов О.Х., Файзиев Р.А., Абдуллаев М.К. Автоматизация процессов оценки качества обучения на основе нейросетевых технологий. «Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар» илмий электрон журнали. № 4, июль-август, 2014 йил. 1-8