O‘SMIRLARDA IJODIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK- PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Ummatqulova Nigora Umarqulovn Guliston davlat pedagogika instituti stajyor-o‘qituvchisi
Ключевые слова:
O‘smirlar, tafakkur, rivojlanish, ijodiy fikrlash, fikrlash tezligi, ijodkorlik, baxs munozaralar.Аннотация
Ijodiy fikrlash – bu psixologik jarayon va psixologik faoliyat bo‘lib, uning mohiyati asosiy fazilatlar – tezkorlik, moslashuvchanlik, o‘ziga xoslik bilan ajralib turadigan tasvirlar, tushunchalar va aqliy harakatlarni shakllantirish orqali atrofdagi dunyoni aks ettirish va o‘zgartirishning o‘ziga xosligidadir. Aniqlik – ular bir vaqtning o‘zida o‘rganilayotgan jarayon uchun mezon bo‘lib xizmat qiladi. Ijtimoiy hayotda, taʼlim jarayoni va ishlab chiqarishda odamlar oʻrtasidagi aloqa va munosabatlar tafakkur yordamida namoyon boʻladi. Ushbu maqolada o‘smirlik davrida o‘quvchilarning tafakkurini rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari haqida so‘z boradi.
Библиографические ссылки
Nishonova Z.T. Mustaqil fikrlashni o’rgatish bo’yicha treningXalq ta’limi 2000,16 b.
Foziyev E.F Tafakkur psixologiyasi. –T.: O’qituvchi -1990. -183 b.
Toshpo’latova, N. (2022). ЎСМИРЛИК ДАВРИНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ ҲИСОБГА ОЛГАН ҲОЛДА ЁНДОШУВНИНГ АҲАМИЯТИ.
Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(3).
O‘QUVCHILAR TAFAKKUR XUSUSIYATLARINI SHAKLLANTIRISHDA INTERFAOL USULLARNING O‘RNI.
G‘oziev E.G. Umumiy psixologiya. Toshkent. 2002.1-2 kitob.