BARKAMOL AVLODNI TARBIYALASHDA MILLIY HARAKATLI OʻYINLARNING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI
Quvatov Javohir, Turkiston yangi inavatsiyalar universiteti 1 kurs talabasi
Ключевые слова:
jismoniy milliy harakatli o‘yinlar, pedagogika, komil avlod, madaniy o‘ziga xoslik, jismoniy tayyorgarlik, farovonlik, intizom, ijtimoiy integratsiya.Аннотация
Ushbu maqolada jismoniy milliy harakatli o‘yinlarning pedagogik xususiyatlari va ideal avlodni tarbiyalashdagi o‘rni yoritilgan. Jismoniy milliy harakatli o‘yinlar madaniy o‘ziga xoslikning dinamik ifodasi bo‘lib xizmat qiladi, jismoniy tayyorgarlik, farovonlik, tartib-intizom va ijtimoiy integratsiyaga yordam beradi. An’anaviy amaliyotlarni o’zida mujassamlashtirgan va jamoaviy ishtirokni rivojlantirish orqali bu o’yinlar shaxslarning har tomonlama rivojlanishiga hissa qo’shadi. Madaniy merosni o’rganish, jismoniy tayyorgarlikni rivojlantirish, intizom va diqqatni rivojlantirish, ijtimoiy integratsiya va birlikni rivojlantirish orqali jismoniy milliy harakatli o’yinlar sog’lom, madaniy qadrlash va ijtimoiy jipslikni o’zida mujassam etgan avlodni tarbiyalash uchun istiqbolli yo’l ochadi. Ushbu avtoreferatda ushbu o’yinlarning jismonan sog’lom, madaniyatli, intizomli va ijtimoiy jihatdan integratsiyalashgan shaxslarni tarbiyalashga qanday hissa qo’shishi - komil avlod kamoloti uchun zarur bo’lgan fazilatlarni o’z ichiga olgan maqola tahlilining mohiyatini qamrab oladi.