PROFЕSSOR-O‘QITUVCHILARNI PSIXIK IMKONIYATLARI KASBIY RIVOJLANISHIGA TA’SIRI MASALALARI

Bozorov Abdusodiq Abdurayimovich, Mirzo Ulug’bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti mustaqil tadqiqotchisi

Авторы

  • Bozorov Abdusodiq Abdurayimovich TerDU

Ключевые слова:

Professor-o‘qituvchi, psixik holat, kasbiy rivojlanish dinamikasi, mas’uliyat, ta’lim- jarayoni.

Аннотация

Ushbu ilmiy maqolada professor-o‘qituvchilarni psixik holati va uning kasbiy rivojlanishiga ta’siri masalalari yoritib berilgan. Oliy ta’lim professor-o‘qituvchilarning mas’uliyati va kelgusi ishlarida ijtimoiy faolligi uning psixik holati, psixik imkoniyatlarini hisobga olish zarurati haqida ilmiy ma’lumotlar keltirilgan.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг «Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида» 2019 йил 8 октябрдаги ПФ- 5847-сон. -Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами. 2019 йил октябрь, 41-сон (905).

Б.10-14.

Горбунов А.П. Роль преподавателя высшей школы в современную эпоху. http://pglu.ru/upload/ iblock/e75/ uch_2008_i_00002.pdf (дата обращения: 03.08.2018).

Educational reforms in Russia and China at the turn of the 21st century: a comparative analysis.

Standford Library. https://searchworks.stanford.edu/view/8922793 Сыманюк Э.Э. Профессионально обусловленные деструкции педагогов // Мир психологии 2004, № 3. С. 202-207.

Загрузки

Опубликован

2024-10-24

Выпуск

Раздел

Статьи