INNOVATSION YONDASHUV ASOSIDA MAKTAB DIREKTORLARINING KASBIY RIVOJLANISH KOMPETENSIYALARI

Axmedova Zuxraxon Zoktirjon qizi Buxoro innovatsiyalar universiteti Ta’lim muassasalrining boshqaruvi mutaxassisligi 1 bosqich magistranti

Авторы

  • Axmedova Zuxraxon Zoktirjon qizi TerDU

Ключевые слова:

innovatsion faoliyatga tayyorlik, diagnostika, qoniqish monitoringi.

Аннотация

Maqolada umumta’lim maktablari rahbarlarining uzluksiz ta’lim tizimi orqali innovatsion faoliyatga tayyorgarligini rivojlantirish istiqbollari ko’rib chiqiladi. Shu maqsadda ta’lim muassasalari rahbarlari uchun malaka oshirish modul dasturlari ishlab chiqildi. Tadqiqot metodologiyasi faoliyat yondashuviga asoslanadi: ta’limni amaliy yo’naltirish, soha bo’yicha nazariy bilimlarni sinovdan o’tkazish. Kurs davomida direktorlar ta’limdagi innovatsion jarayonlar, ularni amalga oshirish motivlari haqida muhim ma’lumotlarni oladilar, ijtimoiy va davlat ustuvorliklarini tushunish uchun zarur bo’lgan ko’nikma va tajribalarni rivojlantiradilar.

Библиографические ссылки

Mirziyoyev Sh. M. Tanqidiy tahlil, qatʼiy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi boʻlishi kerak. – Toshkent: Oʻzbekison NMIU, 2017. – 104 b. 3. Turgʻunov S.T., Axmadjonova N.M. Maktab taʼlim tashkilotlarida boshqaruv faoliyati algoritmi. // Xalq taʼlimi. – Toshkent, 2012. – №1. – B. 133-134 4. Valiyeva F.R. Taʻlim sifati monitoringi. O’quv-uslubiy majmuasi. Toshkent. 2022. 43 b.

Загрузки

Опубликован

2024-11-10