OLIY TA’LIM FAOLIYATIDA TYUTORLIK VA FASILITATORLIK FAOLIYATINI TASHKIL ETISHNING MOHIYATI

Abdumutalibova Mag‘firat Mirodil qizi Toshkent TibbiyotAkademiyasi “Pedagogika, psixologiya va tillar” kafedrasi o’qituvchisi

Авторы

  • Abdumutalibova Mag‘firat Mirodil qizi TerDU

Ключевые слова:

tyutor, murabbiy, talaba,ta’lim, tarbiya, guruh, model, faoliyat, ta’lim, tarbiya, tizim,axloqiy tarbiya.

Аннотация

Ta’lim jarayonida amalga oshirilayotgan barcha islohotlarning diqqat markazida shaxs turadi. Aynan shuning uchun ham yangi taraqqiyot davrining talablarini amalga oshirishga qodir bo‘lgan barkamol avlodni tarbiyalash, unga ta’lim berish davlatimiz oldidagi eng asosiy vazifalardan biri bo‘lib xisoblanadi. Bugungi kunda oldimizda turgan muhim vazifalardan biri – bizning o‘rnimizga kelayotgan, o‘z fikri, o‘z dunyoqarashi, zamonaviy bilim va tafakkurga ega bo‘lgan yangi raqobatbordosh mutaxassislarni tarbiyasidir. Ushbu maqolada hozirgi kundagi oliy ta’lim muassasalarida tashkil etilgan tyutorlik faoliyatining tarixi, kelib chiqishi,tyutorlik va fasilitatorlik faoliyatining tashkil etish mazmuni haqida ma’lumotlar keltirilgan.

Библиографические ссылки

Азарова Е.А. Психолого-педагогические основы тьюторской деятельности в условиях ин- новatsiонной образовательной политики / Е. А. Азарова, И. В. Коваленко, Н. Н. Мозговая // Пси- хология обучения. - 2012. - № 9. - С. 174-181.

Александрова Е.А. Теория и практика тьюторской деятельности в России / Е. А. Алексан- дрова, Е. А. Андреева // Известия Саратовского университета. - 2012. - № 2. - С. 222-232.

Абдукаримов Ҳ. – Тарбиячи ва тарбиячилик касбининг ижтимоий моҳияти Халқ таълими . – Тошкент , 1996.№6, -Б . 9-12.

Андреева В.И. Сравнительный анализ моделей тьютерства: на примере Англии, Германии, Объединённых Арабских Эмиратов И Росии: дисс.канд.пед.наук: 13.00.01- М., 2012.-222стр.

Атерсон Дж. Теория тьюторства –Ижевск, ERGO, 2013. – 32с..

Азизходжаева Н.Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство. – Т.: ТГПУ, 2003. – 192 с.

Амир Темур ва темурийлар даврида маданият ва санъат. – Т.: Ғ.Ғулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 1996. – 88 б.

Ахмедова М. Педагогика тарихини ўқитишда талабаларнинг маънавий сифатларини тар- биялаш: Педагогика фанлари номзоди. ... дисс. – Т., 2008. – 156 б.

Беспалова Г.М. Тьюторское сопровождение: организatsiонные формы и образовательные эффекты –М.: 2007.№7. С.51-58.

Загрузки

Опубликован

2024-11-10