XORIJIY TILNI O’QITISHDA KOMMUNIKATIV METODNING O’RNI

Muminova Mavjuda Muxtorovna, A.Avloniy nomidagi milliy-tadqiqot instituti doktoranti

Авторы

  • Muminova Mavjuda Muxtorovna TerDU

Ключевые слова:

Kommunikativ tushunchasi, kompetentlik, kommunikativ metod tamoyillari, nutqiy faoliyat, kommunikativ va onglilik tamoyilining bir-biriga chambarchas bog’liqligi, yozma nutqiy kompetensiyani shakllantirish.

Аннотация

Mazkur maqolada xorijiy tilni o’qitishda kommunikativ metodning o’rni va til o’qitishdagi yozish, o’qish, gapirish va eshitish ko’nikmalarini o’stirishda asos bo’lib xizmat qilishi, samaradorligini aniqlashga va aynan yozma nutqqa o’rgatish metodikasini isqlab chiqishga oid ko’rsatmalar berish taqlil qilingan. Shuningdek, kommunikativ metodning asl mohiyati til yordamida muloqot qilishga o’rgatish hamda muloqot orqali xorijiy tilni o’rgatishdan iborat ekanligi ko’rsatib o’tilgan.

Библиографические ссылки

Бурова З.И. Учебник английского языка для гуманитарных вузов. - М., 1980. - С. 3.

Дубова М.В. Компетентность и компетенция как педагогические категории: определение, структура, классификaция // Гуманитарные науки и образование, -М., 2011. - № 2 (6) - C.17-22.

Елухина Н.В. Дискурсивная компетенция и ее роль в овладении иноязычным профессиональным общением. Профессиональная коммуникaция как цель обучения иностранному языку в неязыковом вузе: Сб.науч. тр. - Вып. 454. - М.: Изд.Московского Лингвистического университета, 2000.-С. 60-65.

Жалолова И.М., Юлдашева Д.Я. Письменная фиксaция и ее роль в процессе обучения аудированию. Олий ўқув юртларида тил ва адабиёт фанларини ўқитишнинг назарий ва амалий жиҳатлари (XVII сон) -Т.: ТДЮИ. 2009. -Б. 111. 5. Жалолов Ж.Ж., Махкамова Г.Т., Алимов Ш.С. English language teaching methodology. -T.: Фан ва технология, 2009. - 334 б.

Ирисқулов М.Т., Чет тилларнинг ўқитишда CEFR ўрни Узлуксиз таълим журнали. - Т. 2016. -№ 1. -Б. 77-83.

Кларин М.В. Педагогические технологии в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта.

Повое в жизни, наука, техника. Сер. «Педагогика и психология» № 6. - М.: Знания, 1989. - Б. 16-21.

Кудряшова, О.В. Компоненты коммуникативной компетенции при обучении письменной речи // Вестник ЮУрГУ, 2007. - № 15. - С. 66-70.

Махкамова Г.Т. Идея прогрессивизма в обучении языку специальности // Бўлажак чет тил ўқитувчисини йўналтириш технологияси: Илмий-амалий конференция материаллари. - Т. 2009. - С.145-150.

Мирзаева И.Р. Когда же развивать навыки письменной речи? Олий ўқув юртларида тил ва адабиёт фанларини ўқитишнинг назарий ва амалий жиҳатлари (XVII сон) -Т.: ТДЮИ. 2009. - Б. 3.

Мирхабибова М.С., Кукуречко А. Использование технологии РКМЧП для обучающего письма. Олий ўқув юртларида тил ва адабиёт фанларини ўқитишнинг назарий ва амалий жиҳатлари (XVII сон) -Т.: ТДЮИ. 2009. - 224 б. 12. Назарова Б.М., Аҳмедова М.М. Некоторые аспекты интерактивного обучения письменному выражению мыслей, основанного на использовании Интернет-ресурсов. Олий ўқув юртларида тил ва адабиёт фанларини ўқитишнинг назарий ва амалий жиҳатлари. - Т.:ТДЮИ 2009.- 33 б.

Нургалиева З.Ш. Обучение студентов неязыкового ВУЗа письменной речи на иностранном языке. Чет тилларни ўқитиш ва ўргатиш муаммолари Республика илмий-амалий анжумани. - Т. 2006. - 251 б.

Раджабова Р.В. Методические основы обучения английскому языку в неязыковых вузах.

Олий ўқув юртларида тил ва адабиёт фанларини ўқитишнинг назарий ва амалий жиҳатлари. -Т.: ТДЮИ 2009. -161б. 15. Хамрақулова Ш.А.Развитие навыков письменной речи студентов иноязычных групп // Чет тилларни ўқитиш ва ўргатиш муаммолари Республика илмий-амалий анжумани - Т. 2006. - 368 б.

Загрузки

Опубликован

2024-12-12